Χριστίνα Παππά: Αυτό είναι το minimal διαμέρισμά της στο Κολωνάκι! | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Χριστίνα Παππά: Αυτό είναι το minimal διαμέρισμά της στο Κολωνάκι!

Με τη βοήθεια του interior designer, Νίκου Υφαντή, και με βάση το προσωπικό της γούστο, έχει διακοσμήσει η Χριστίνα Παππά το ρετιρέ διαμέρισμα της στο Κολωνάκι. 

Η ηθοποιός και επιχειρηματίας, υποδέχτηκε στον χώρο της τον φακό του περιοδικού ΟΚ!. "Μένω εδώ ήδη έναν χρόνο" δηλώνει η ίδια στο περιοδικό....

/

Η λιτή και μοντέρνα διακόσμηση του διαμερίσματος και οι λευκές και μπεζ αποχρώσεις στους τοίχους δημιουργούν μια ήρεμη ατμόσφαιρα. "Αποφεύγω τα πολλά διακοσμητικά αντικείμενα" διευκρινίζει η ηθοποιός. 


Ανάμεσα στα ελάχιστα διακοσμητικά που ξεχωρίζουν, είναι οι πίνακες pop art με τη Μέριλιν Μονρό. "Είναι η αγαπημένη μου ηθοποιός" λέει η Χριστίνα Παππά, που έχει ακόμα δύο πορτέτα της θρυλικής σταρ στο σαλόνι της - δώρα του πρώην συζύγου της Κλαούντιο Κολντεμπέλα.

/
"Η αγαπημένη μου γωνιά είναι ο λευκός καναπές στο σαλόνι μου. Ηρεμώ, ανάβω κεριά και ακούω μουσική ανάλογα με τη διάθεση μου", σημειώνει η ίδια.

/"Αν και έχω τζάκι, φοβάμαι να το ανάβω μόνη μου. Συνήθως δημιουργώ ατμόσφαιρα ανάβοντας αρωματικά κεριά" καταλήγει η Χριστίνα Παππά.

/


Σου άρεσε;

Σχολίασε

:ambivalent:
:angry:
:confused:
:content:
:cool:
:crazy:
:cry:
:embarrassed:
:footinmouth:
:frown:
:gasp:
:grin:
:heart:
:hearteyes:
:innocent:
:kiss:
:laughing:
:minifrown:
:minismile:
:moneymouth:
:naughty:
:nerd:
:notamused:
:sarcastic:
:sealed:
:sick:
:slant:
:smile:
:thumbsdown:
:thumbsup:
:wink:
:yuck:
:yum: