«Τελικά έφαγα τη σφαλιάρα μου και ησύχασα» είπε η Χριστίνα Λαμπίρη!!! | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

«Τελικά έφαγα τη σφαλιάρα μου και ησύχασα» είπε η Χριστίνα Λαμπίρη!!!

«Τελικά έφαγα τη σφαλιάρα μου και ησύχασα» είπε η Χριστίνα Λαμπίρη!!!Η εκπομπή της Χριστίνας Λαμπίρη βγήκε και προσπάθησε να συνδυάσει την ενημέρωση με την ψυχαγωγία. 
Το ότι βιώσαμε τελικά μια χρονιά ραγδαίων πολιτικών και οικονομικών εξελίξεων, είναι κάτι που πιστεύει πως την κράτησε πιο πίσω;
«Λογικό δεν είναι; Οταν συμβαίνουν τέτοια γεγονότα, εννοείται πως ο άλλος που θα έχει απέναντί του τον Γιώργο Παπαδάκη δεν θα κάτσει να ακούσει τη δική μου πολιτική ανάλυση και το δικό μου πολιτικό σχόλιο. 
Ομως σου είπα ότι πιστεύω πως ήμασταν αξιοπρεπείς, χάρη φυσικά και στον Γιάννη Χρηστάκο, τον πολιτικό συντάκτη του καναλιού, που μας βοήθησε τόσο πολύ» τόνισε στο TV Έθνος.
-Και από την άλλη μεριά υπήρχε το κομμάτι εκείνο της εκπομπής, το πιο… lifestyle, το πιο τηλεοπτικό, όπου εκεί κάνατε τη διαφορά, βγάλατε αποκλειστικά θέματα, συζητηθήκατε.
«Είναι να μην είναι κανείς… σεσημασμένος σε ένα συγκεκριμένο είδος και ύφος (γέλια).»
-Εσύ είσαι… σεσημασμένη στο lifestyle και πρέπει να το παραδεχτείς, γι΄ αυτό και δεν κατάλαβα γιατί θέλησες να το απαρνηθείς. Θα το κατανοούσα μόνο αν σου είχε γυρίσει την πλάτη ο κόσμος…
«Κοίταξε, όλο αυτό έγινε γιατί πέρασα μία φάση προσωπικής αμφισβήτησης. Πέρασα μία περίοδο που ένιωσα την ανάγκη να επαναπροσδιοριστώ, γιατί θεώρησα πως δεν ήξερα ποια είμαι, πού πηγαίνω και τι θέλω.
Και όσο για τον κόσμο, έχεις απόλυτο δίκιο. Εκείνοι όλα αυτά τα χρόνια ήταν και είναι πάντα συνεπής απέναντί μου και θέλω να τους ευχαριστήσω γι΄ αυτό. Εγώ υπήρξα ασυνεπής απέναντί τους. 
Ομως, ξέρεις κάτι; Υπήρξε περίοδος στην εποχή που ακολούθησε αμέσως μετά από εμένα και την Τατιάνα Στεφανίδου που ένιωσα πως έχουμε γίνει πάρα πολλοί και όλοι λέμε τα ίδια από το πρωί μέχρι το βράδυ. 
Κάπου εκεί το 2010-11 οι εκπομπές lifestyle και gossip πήραν μορφή χιονοστιβάδας και προσωπικά ένιωσα να πνίγομαι.»
-Και τελικά;
«Τελικά έφαγα τη σφαλιάρα μου και ησύχασα (γέλια)»
-Σφαλιάρα ήταν η τηλεοπτική σου απόπειρα στον ΣΚΑΪ;
«Σαφέστατα… Δοκίμασα τις δυνάμεις μου σε κάτι άλλο, είδα ότι δεν μου πάει, ότι δεν τραβάει και ησύχασα.»
-Δέχτηκες σκληρή κριτική όταν στη μέση της χρονιάς πέρασες από την ενημέρωση και πάλι στο τηλεοπτικό gossip.
«Δεν θα απολογηθώ για τίποτα και σε κανέναν. Δοκιμάσαμε κάτι, δεν πήγε, το κανάλι θέλησε να δούμε τα πράγματα διαφορετικά κι έτσι έγινε. Εκεί διαπίστωσα πως οι lifestyle εκπομπές ποτέ δεν πεθαίνουν. 
Ο κόσμος τις αγαπά, τις αναζητά και τις θέλει. Πώς αλλιώς να εξηγήσεις το γεγονός ότι σε ένα κανάλι σκληρής, καθαρόαιμης ενημέρωσης, έβγαινε από το πουθενά μία μεσημεριανή lifestyle εκπομπή και έκανε διψήφια ποσοστά τηλεθέασης; Ξέρεις πώς αποκαλούσα την εκπομπή στον ΣΚΑΪ; Η ώρα του τρελού ή της? τρελής καλύτερα. 
Ετσι φάνταζα ούσα σάντουιτς ανάμεσα στον Γιώργο Αυτιά και στην απογευματινή ενημέρωση του καναλιού.»
-Κάπως έτσι έβγαλες και το συμπέρασμα πως το lifestyle σού πάει πολύ;
«Κάπως έτσι έβγαλα και το συμπέρασμα πως προσωπικά θέλω να ζήσω και να πεθάνω αγκαλιά με αυτό. Τέλος, αυτό είναι το τηλεοπτικό μου κάρμα, αυτή είναι η τηλεοπτική μου μοίρα (γέλια).»
Πηγή: gossip-tv.gr


Σου άρεσε;

Σχολίασε

:ambivalent:
:angry:
:confused:
:content:
:cool:
:crazy:
:cry:
:embarrassed:
:footinmouth:
:frown:
:gasp:
:grin:
:heart:
:hearteyes:
:innocent:
:kiss:
:laughing:
:minifrown:
:minismile:
:moneymouth:
:naughty:
:nerd:
:notamused:
:sarcastic:
:sealed:
:sick:
:slant:
:smile:
:thumbsdown:
:thumbsup:
:wink:
:yuck:
:yum: