Ισμήνη Νταφοπούλου: Ο δεσμός της με γνωστό εφοπλιστή και το άγνωστο δοκιμαστικό για το Πρωινό με Λιάγκα-Σκορδά | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Ισμήνη Νταφοπούλου: Ο δεσμός της με γνωστό εφοπλιστή και το άγνωστο δοκιμαστικό για το Πρωινό με Λιάγκα-Σκορδά

ismini ntafopoulou people 91 (4)Σε μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη στο People η Σταρ Ελλάς 2014, Ισμήνη Νταφοπούλου, που φέτος μας εκπροσώπησε σταMiss Universe στο Μαϊάμι, παραδέχεται πως, ενώ ήταν όμορφο κορίτσι από μικρή, παλιότερα δεν ξεχώριζε ανάμεσα στις συνομήλικές της.
«Δεν ήμουν η ωραία του σχολείου. Ο μπαμπάς μου νομίζω πως το είχε όνειρο να με δει στα καλλιστεία, αλλά η μαμά μου ήταν πολύ αρνητική. 
Μεγαλώνοντας είχε τύχει να με σταματήσουν στο δρόμο και να μου πουν να πάω σε γραφείο μοντέλων να υπογράψω συμβόλαιο, αλλά δίσταζα. 
Τελικά ένας οικογενειακός μας φίλος με έπεισε να το δοκιμάσω και, λίγο πριν κλείσω τα 19, πήγα σε πρακτορείο». 
Την ίδια εποχή σπούδαζε στο Παιδαγωγικό του Βόλου κι έτσι έκανε επιλεκτικά δουλειές στο μόντελινγκ, για να μην αφήνει σε δεύτερη μοίρα τα μαθήματα στη σχολή...
Όσο για τα φοιτητικά καλοκαίρια της, επιδίωκε να φεύγει στο εξωτερικό με το book της στο χέρι, για να συμμετέχει σε κάστινγκ και να συλλέγει εμπειρίες. «Ταξίδευα σε Μιλάνο, Κωνσταντινούπολη, Κύπρο, Γερμανία.
Της αναφέρω ότι τα περισσότερα κορίτσια που αναδεικνύονται από διαγωνισμούς ομορφιάς ονειρεύονται –και συχνά πετυχαίνουν– μια καριέρα στην τηλεόραση. Η ίδια θα ήθελε να γίνει παρουσιάστρια; «Κατά καιρούς έχω βρεθεί σε συζητήσεις για τηλεοπτικές συνεργασίες, αλλά δεν έχουν προχωρήσει. 
Είχα συζητήσει για να χορέψω στο Dancing, για να συμμετάσχω σε ένα καλοκαιρινό πρωινό στον ΑΝΤ1 κι έχω κάνει και δοκιμαστικό για το πρωινό με το Λιάγκα και τη Σκορδά το Σεπτέμβριο του 2013. 
Δεν ξέρω αν είμαι έτοιμη να αναλάβω τέτοια ευθύνη, αλλά νομίζω πως θα μου άρεσε και θέλω να το κυνηγήσω» ομολογεί, ενώ μας λέει πως αυτόν τον καιρό κάνει κάποιες εμφανίσεις στο Mega Με Μία ως πρέσβειρα του femall.gr
ismini ntafopoulou people 91 (1)
Η κουβέντα φτάνει στην προσωπική της ζωή, με την Ισμήνη να νιώθει κάπως αμήχανα. Πρόσφατα γράφτηκε στα περιοδικά πως εδώ και μερικούς μήνες διατηρεί δεσμό με τον εφοπλιστή Διαμαντή Αγγελάκη. 
«Δεν θα κλειστώ στο σπίτι μου, ούτε θέλω να κρύβομαι. Πρέπει όμως να σεβαστώ την επιθυμία κάποιου που δεν είναι το καλύτερό του να υπάρχει στα περιοδικά. Παρατηρώ ένα μάλλον αυξημένο ενδιαφέρον για τα προσωπικά μου, αλλά προσπαθώ να μην προκαλώ. 
Αν κάνεις την αρχή να μιλήσεις, μετά πρέπει συνέχεια να απαντάς. Δεν μου αρέσει, επειδή είμαι εγώ στα φώτα, να εκθέτω κάποιον που ίσως να μη θέλει». Μερίδα του Τύπου, πάντως, τη θέλει να παντρεύεται. Η Ισμήνη χαμογελάει. «Αυτό είναι κάτι που θα φανεί. Αν σχολιάσεις κάτι, ανοίγεις λογαριασμούς και μετά δημιουργείς μόνος σου το θέμα. 
Ακόμα και όταν ήμουν με κάποιον άνθρωπο πιο γνωστό από εμένα, προσπαθούσα να κρατάω χαμηλούς τόνους. Γιατί να δώσω λαβή για σχόλια; Δεν μου έχει γίνει πρόταση γάμου, πάντως, και είναι αστείο να μιλάω για θέματα που δεν έχουν βάση. 
Κατά τα άλλα, είμαι κορίτσι για σπίτι, είμαι “σχεσάκιας” και με φαντάζομαι σε λίγα χρόνια με οικογένεια και παιδιά. Μεγάλωσα σε δεμένη οικογένεια κι έχω έναν αδελφό, τον Δημήτρη, που τον λατρεύω».
Όπως εξηγεί, στο παρελθόν έχει συγκατοικήσει, αλλά είναι δύσκολος άνθρωπος και δεν κάνει εύκολα υποχωρήσεις. «Όταν όμως ερωτεύομαι, τα δίνω όλα! 
Έχει τύχει να αφήσω τα πάντα και να πάω σε άλλη πόλη με τον τότε σύντροφό μου, που ήταν αθλητής και μου ζήτησε να φύγουμε μαζί. Έχω κάνει τέτοιου είδους υποχωρήσεις. Άμα όμως τα δίνω όλα, ζητάω και από τον άλλο τα πάντα» συμπληρώνει.
Η έντονη ζήλια από το σύντροφό της είναι ένα από τα θέματα που καλείται συχνά η Ισμήνη να αντιμετωπίσει σε μια σχέση; Τη φλερτάρουν οι άντρες που τη συναντούν; «Όχι, δεν μου την πέφτουν και πολύ. Ίσως κι εγώ δεν αφήνω περιθώριο, αλλά σπάνια κάποιος θα κάνει κίνηση. 
Αν με ζηλεύουν τώρα… Ναι, μου έχει τύχει να με ζηλεύουν πολύ κι έφυγα από αυτή τη σχέση, γιατί δεν άντεχα να κάνω άλλη υπομονή. Κατά τη γνώμη μου, η ζήλια, τελικά, έχει να κάνει με το κατά πόσο ένας άνθρωπος τα έχει καλά με τον εαυτό του» καταλήγει.
Διαβάστε περισσότερα στο People που κυκλοφορεί
peoplegreece.com


Σου άρεσε;

Σχολίασε

:ambivalent:
:angry:
:confused:
:content:
:cool:
:crazy:
:cry:
:embarrassed:
:footinmouth:
:frown:
:gasp:
:grin:
:heart:
:hearteyes:
:innocent:
:kiss:
:laughing:
:minifrown:
:minismile:
:moneymouth:
:naughty:
:nerd:
:notamused:
:sarcastic:
:sealed:
:sick:
:slant:
:smile:
:thumbsdown:
:thumbsup:
:wink:
:yuck:
:yum: