Ειρήνη Νικολοπούλου: «Τρέχανε οι άντρες από πίσω μου»! | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Ειρήνη Νικολοπούλου: «Τρέχανε οι άντρες από πίσω μου»!

Ειρήνη Νικολοπούλου: «Τρέχανε οι άντρες από πίσω μου»!«Έζησα έναν-δυο μεγάλους έρωτες πολύ έντονα χωρίς «ίσως» και «πρέπει»-, αναπολώντας τους θεωρώ ότι δεν έπρεπε να φεύγω από το μέτρο».
Απολογισμό για την προσωπική της ζωή κάνει η Ειρήνη Νικολοπούλου σε συνέντευξη της που παραχωρεί στο περιοδικό YOU και μιλάει για την απήχηση που είχε στους άντρες  αλλά και τους μεγάλους έρωτες που έζησε χωρίς όρια.
«Όταν οι δεκαετίες άρχισαν να γίνονται «-ήντα» σταμάτησε! Επειδή μάλλον έζησα έναν-δυο μεγάλους έρωτες πολύ έντονα χωρίς «ίσως» και «πρέπει»-, αναπολώντας τους θεωρώ ότι δεν έπρεπε να φεύγω από το μέτρο...
Στη ζωή είσαι τελικά πιο ευτυχισμένος μερικές φορές και κάνεις και τους γύρω σου πιο ευτυχισμένους όταν κρατώ το μυαλό σου μέσα στα όρια. Άλλα πράγματα απολαμβάνω τώρα. Τότε ήμουν πιο στην τρεχάλα» είπε η γνωστή παρουσιάστρια.
Όσο για τις συμβολές που δίνει στην κόρη της για τους άντρες σύμφωνα με τα δικά της βιώματα είπε:
«Ήμουν πολύ κακομαθημένη! Τρέχανε από πίσω μου οι άντρες αλλά εγώ δεν τους έκανα νούμερα» και προσθέτει  «Στην κόρη μου δίνω συμβουλές αλλά δεν παρεμβαίνω στη ζωή της. 
Όταν, όμως, θα με ρωτήσει θα της πω την γνώμη μου και θα βάλω μέσα τη δική μου εμπειρία. Όταν περνάς τα 50 μιλάς πιο σοφά»



Σου άρεσε;

Σχολίασε

:ambivalent:
:angry:
:confused:
:content:
:cool:
:crazy:
:cry:
:embarrassed:
:footinmouth:
:frown:
:gasp:
:grin:
:heart:
:hearteyes:
:innocent:
:kiss:
:laughing:
:minifrown:
:minismile:
:moneymouth:
:naughty:
:nerd:
:notamused:
:sarcastic:
:sealed:
:sick:
:slant:
:smile:
:thumbsdown:
:thumbsup:
:wink:
:yuck:
:yum: