Η διευθύντρια του σχολείου υπέβαλε συγκεκριμένα τον Ιανουαρίου του 2014 αναφορά στην Εισαγγελία Πλημμελειοδικών...
Ρόδου, όταν έντρομη πληροφορήθηκε από το παιδί ότι ο πατέρας της, την "έγλυφε".
Η δασκάλα προσπάθησε μέσα από ένα παιχνίδι ρόλων στο κουκλοθέατρο να εκμαιεύσει γεγονότα, σχέσεις και συναισθήματα της μαθήτριας στο πλαίσιο της οικογένειας και θορυβήθηκε από τις περιγραφές που της έγιναν.
Η 9χρονη, όπως προέκυψε, ωστόσο, παρουσιάζει έντονη συναισθηματική ανωριμότητα.
Ο πατέρας της επίσης παρουσιάζει έντονη συναισθηματική ανωριμότητα και φέρεται να περιορίζεται στο να εξασφαλίζει τα προς το ζην για την οικογένειά του, μη γνωρίζοντας πώς να πλησιάσει τα τρία τέκνα του, πώς να καλύψει τις συναισθηματικές τους ανάγκες, πώς να τα συμβουλέψει και πώς να τα οριοθετήσει, ρόλους τους οποίους έχει αναλάβει εξ' ολοκλήρου η μητέρα τους.
Ψυχολόγος – πραγματογνώμονας κατέληξε στο συμπέρασμα ότι όσα η ανήλικη ανέφερε στη δασκάλα της επανειλημμένως, ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, αλλά δεν είναι μεμπτά, καθώς εντάσσονται σε ένα γενικότερο πλαίσιο συναισθηματικής ανωριμότητας και δυσλειτoυργίας της οικογένειας.
Οι κινήσεις και η συμπεριφορά του πατέρα προς την ανήλικη κόρη του, όπως διαπιστώθηκε, δεν ενέχουν προεκτάσεις ή προθέσεις σeξουαλικής παρενόχλησης, αλλά ουσιαστικά αυτός είναι ο τρόπος που τα μέλη της χαρακτηριζόμενης από την ψυχολόγο «δυσλειτουργικής» οικογένειας έχουν μάθει να αλληλεπιδρούν μεταξύ τους.
Πηγή: dimokratiki.gr