Γονίδης: Από εδώ και μπρος θα χαιρετώ και εγώ σαν τον Κατίδη | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Γονίδης: Από εδώ και μπρος θα χαιρετώ και εγώ σαν τον Κατίδη


Γονίδης: Από εδώ και μπρος θα χαιρετώ και εγώ σαν τον ΚατίδηΟ Γιώργος Κατίδης έχει βρεθεί στο μάτι του κυκλώνα μετά τον χαιρετισμό του στο ματς με την Βέροια. Υπάρχουν όμως και αυτοί που στηρίζουν τον νεαρό άσο όπως είναι ο Σταμάτης Γονίδης.
«Δυστυχώς μετά λύπης μου διαπιστώνω ακόμα μια φορά οτι ζούμε την εποχή που κυβερνούν τα μέσα μαζικής....
παραπληροφόρησης. Μιλάω για τον ποδοσφαιριστή της ΑΕΚΓιώργο Κατιδή που ενώ το παιδί τους λέει ότι ηταν μια αυθόρμητη κίνηση αυτοί επιμένουν στην «πυρά», κάθε φορά κάποιον πρέπει να κάψουν για να αποδεικνύουν ότι είναι δημοκράτες. Εχω να πω στον Κατιδη την επόμενη φορά αγόρι μου να πιάνεις τ΄@@@@@ σου, φτάνει πια αυτός ο πόλεμος κατά της ΑΕΚ, από σήμερα είμαι ΑΕΚ… και δεν τους πείραξε που μας «πηδανε» οι Γερμανοί τους πείραξε μια κίνηση αυθορμητισμού! Ε, λοιπόν από εδώ και στο εξής θα χαιρετάω έτσι! ΓΟΝΙΔΗΣ», ανέφερε ο γνωστός τραγουδιστής.



Σου άρεσε;

Σχολίασε