Σύλβια Δεληκούρα: Ανέκαθεν πίστευα ότι δεν θα έκανα παιδιά. Μετά γνώρισα τον Δημήτρη | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Σύλβια Δεληκούρα: Ανέκαθεν πίστευα ότι δεν θα έκανα παιδιά. Μετά γνώρισα τον Δημήτρη

Σύλβια Δεληκούρα: Ανέκαθεν πίστευα ότι δεν θα έκανα παιδιά. Μετά γνώρισα τον Δημήτρη"Προφανώς ο Δημήτρης "ξεκλείδωσε" επιθυμίες που κανείς πριν δεν είχε καταφέρει", λέει για τον σύντροφο της η ηθοποιός.
Η Σύλβια Δεληκούρα 3,5 μήνες μετά τη γέννηση γιού της, μίλησε στο περιοδικό "Εγώ"  και στη Νίκη Κώτσου,  για τους δύο έρωτες της ζωής της, τον σύντροφο της Δημήτρη που της ξύπνησε την επιθυμία της μητρότητας  και τον γιο τους. 
Επίσης αποκάλυψε ότι σκέφτονται μαζί με την βάφτιση του γιου τους να κάνουν ένα γάμο σαν πάρτι, με λίγους και καλούς φίλους.
Θέλατε πάντα να αποκτήσετε παιδί;
Ανέκαθεν πίστευα ότι δεν θα έκανα παιδιά και είχα πείσει και τους γύρω μου γι'αυτό. Ακόμα και στον πατέρα μου έλεγα "εγώ δεν θα κάνω παιδί, τελειώσαμε, έχω την τρούφα το σκυλάκι μου". 
Μετά γνώρισα τον Δημήτρη. Νομίζω ότι πάντα τον περίμενα! Όταν το τεστ εγκυμοσύνης βγήκε θετικό, δεν σκέφτηκα καν ότι θα μπορούσα να μην κρατήσω το μωρό.
Πόσο καιρό ήσασταν τότε μαζί με τον Δημήτρη;
Πολύ λίγο, ένα χρόνο. Αλλά αυτά τα ωραία γίνονται γρήγορα, ξαφνικά! Τώρα έχει αλλάξει η ζωή μου. Έχω πάθει έρωτα.
Δύο απανωτούς έρωτες;
Ναι, βέβαια, ο πρώτος έρωτας, ο Δημήτρης, μου λέει "Εγώ είμαι υπάνθρωπος τώρα, δεν με βλέπεις!"
Αλλού ψάχνατε την ευτυχία κι αλλού τη βρήκατε;
Νόμιζα ότι δεν θα ήμουν καλή μάνα, ότι δεν έκανα εγώ γι'αυτό. Ακόμα και η μητέρα μου, που έρχεται κάποιες φορές από την Πάτρα για να με βοηθήσει και να μου κρατήσει το παιδί, μου λέει ότι δεν περίμενε ότι θα γινόμουν τόσο καλή μαμά. Χαίρομαι πολύ γι΄αυτό.
Ο λόγος που είχατε πείσει τον εαυτό σας ότι δεν θα αποκτούσατε ποτέ παιδί μήπως είχε να κάνει με κάτι που σας τρόμαξε στο παρελθόν;
Όχι, δεν ήμουν καθόλου τρομαγμένη. Δεν πίστευα ότι είμαι για γάμους και παιδά. Μετά όμως έρχεται ένας σύντροφος, που θεωρείς ότι θα είναι καλός πατέρας, και τα πράγματα απλοποιούνται. 
Ο σύντροφος για μένα σου βγάζει τον κακό ή τον καλό σου εαυτό. Όταν συμβαίνει το πρώτο, χωρίζεις. Όταν όμως σου βγάζει όμορφα συναισθήματα και πράγματα που είναι κρυμμένα μέσα σου, εκεί προχωρά η σχέση. Προφανώς ο Δημήτρης "ξεκλείδωσε" επιθυμίες που κανείς πριν δεν είχε καταφέρει.


Σου άρεσε;

Σχολίασε

:ambivalent:
:angry:
:confused:
:content:
:cool:
:crazy:
:cry:
:embarrassed:
:footinmouth:
:frown:
:gasp:
:grin:
:heart:
:hearteyes:
:innocent:
:kiss:
:laughing:
:minifrown:
:minismile:
:moneymouth:
:naughty:
:nerd:
:notamused:
:sarcastic:
:sealed:
:sick:
:slant:
:smile:
:thumbsdown:
:thumbsup:
:wink:
:yuck:
:yum: