Ο Αρναούτογλου αποκαλύπτει ότι η Ίνα Λαζοπούλου ήταν παρθένα στα 19 της! Πως αντέδρασε η ίδια; | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Ο Αρναούτογλου αποκαλύπτει ότι η Ίνα Λαζοπούλου ήταν παρθένα στα 19 της! Πως αντέδρασε η ίδια;

Ο Αρναούτογλου αποκαλύπτει ότι η Ίνα Λαζοπούλου ήταν παρθένα στα 19 της! Πως αντέδρασε η ίδια;Η Ίνα Λαζοπούλου ήταν μια πολύ ποθητή και σέξι γυναίκα στη δεκαετία του '90. Όχι ότι δεν παραμένει μια πολύ ωραία γυναίκα.
Λίγοι θα περίμεναν ότι μια τέτοια κοπέλα, άργησε-θεωρητικά-να κάνει έρωτα. Χθες, ο Γρηγόρης Αρναούτογλου, που την είχε καλεσμένη στα «Καρντάσιανς» της έκανε την ερώτηση-αποκάλυψη: «Ισχύει ότι όταν πήγες στην Αμερική, 19 χρονών, ήσουν παρθένα;», είπε ο Γρηγόρης στην Ίνα, κι εκείνη αμέσως το παραδέχθηκε:
«Ναι. Που τα ξέρεις εσύ αυτά; Μη χειρότερα... Η μάνα μου στα είπε; Τα είπε η μάνα μου στη μάνα σου; Ήταν αλήθεια» και πρόσθεσε: «Η πρώτη μου ερωτική σχέση έγινε στην Αμερική...
Αλλά αρκετά πιο μετά. Τι να κάνω; Χόρευα από το πρωί μέχρι το βράδυ, έτρεχα σε κάστινγκ, είχα δουλειές. Ήθελα να είμαι έτοιμη. Έπαιξε ρόλο και ο μπαμπάς. 
Τον είχα στο μυαλό μου, δεν ξέρω γιατί. Η σχέση πατέρα με κόρη είναι περίεργη. Ήμουν άνθρωπος που ήθελα να είμαι έτοιμη και να υπάρχει λόγος να κάνω κάτι. Όχι να το κάνω επειδή το έκαναν οι φίλες μου».


Σου άρεσε;

Σχολίασε

:ambivalent:
:angry:
:confused:
:content:
:cool:
:crazy:
:cry:
:embarrassed:
:footinmouth:
:frown:
:gasp:
:grin:
:heart:
:hearteyes:
:innocent:
:kiss:
:laughing:
:minifrown:
:minismile:
:moneymouth:
:naughty:
:nerd:
:notamused:
:sarcastic:
:sealed:
:sick:
:slant:
:smile:
:thumbsdown:
:thumbsup:
:wink:
:yuck:
:yum: