Η Χριστίνα Παππά ομολογεί την ηλικία της γιατί «με νομίζουν πολύ μεγαλύτερη» | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Η Χριστίνα Παππά ομολογεί την ηλικία της γιατί «με νομίζουν πολύ μεγαλύτερη»

Η Χριστίνα Παππά ομολογεί την ηλικία της γιατί «με νομίζουν πολύ μεγαλύτερη»Το θέμα με τις ηλικίες των διάσημων γυναικών της ελληνικής σόουμπιζ σέρνεται χρόνια στις εκπομπές και πολλές φορές αποτελεί και ξεχωριστή ενότητα. 
Αν κάποιος ή κάποια θέλει να κρύβει χρόνια από την πραγματική του ηλικία, δικό του θέμα και δεν νομίζουμε να μας πέφτει ιδιαίτερος λόγος. 
Ακόμα περισσότερο όταν αυτός ο άνθρωπος δεν έχει κανένα πρόβλημα να πει τον πραγματικό αριθμό και μάλιστα στον αέρα.
Η Χριστίνα Παππά ήταν καλεσμένη του Μάρκου Σεφερλή στο Mega Με Μία και δεν δίστασε να ομολογήσει την ηλικία της...
Όχι γιατί της λένε ότι τα κρύβει, αλλά γιατί λόγω του ότι έχει μεγάλο γιο, νομίζουν ότι είναι πολύ μεγαλύτερη.  «Τη λέω την ηλικία μου γιατί έχω μεγάλο παιδί και νομίζουν ότι είμαι πολύ μεγαλύτερη. Είμαι 45 χρονών. 
Δεν έχω θέμα, αν και με πιάνουν κάποιες φορές οι καταθλίψεις μου όταν κοιτάζομαι στον καθρέφτη γιατί κακά τα ψέματα, μεγαλώνουμε και βλέπουμε διαφορές στο σώμα και στο πρόσωπο. 
Δεν φοβάμαι τον χρόνο και κυκλοφορώ ατημέλητη με φόρμες, αθλητικά και εντελώς αμακιγιάριστη. Φυσικά και θα κάνω μια αισθητική επέμβαση, αλλά όχι να παραμορφωθώ»


Σου άρεσε;

Σχολίασε

:ambivalent:
:angry:
:confused:
:content:
:cool:
:crazy:
:cry:
:embarrassed:
:footinmouth:
:frown:
:gasp:
:grin:
:heart:
:hearteyes:
:innocent:
:kiss:
:laughing:
:minifrown:
:minismile:
:moneymouth:
:naughty:
:nerd:
:notamused:
:sarcastic:
:sealed:
:sick:
:slant:
:smile:
:thumbsdown:
:thumbsup:
:wink:
:yuck:
:yum: