Βίσση: Μιλάει για τη σχέση που της δημιουργούσε τρόμο για την ψυχική και τη σωματική της ακεραιότητα! | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Βίσση: Μιλάει για τη σχέση που της δημιουργούσε τρόμο για την ψυχική και τη σωματική της ακεραιότητα!

Βίσση: Μιλάει για τη σχέση που της δημιουργούσε τρόμο για την ψυχική και τη σωματική της ακεραιότητα!«Από ένα σημείο και μετά παρέμενα καταστρώνοντας το σχέδιο απόδρασης, πώς θα καταφέρω να αποδιώξω το φόβο και να φύγω».
Είναι γνωστό ότι τα λέει «έξω από  τα δόντια» και δεν «μασάει» τα λόγια της. 
Η απόλυτη Ελληνίδα τραγουδίστρια είναι απόλυτη και στην ειλικρίνεια της και σε πρόσφατη συνέντευξη της στην Athens Voice μίλησε για την περίοδο που βρισκόταν εγκλωβισμένη σε ερωτική της σχέση και φοβόταν για την σωματική και ψυχική ακεραιότητα της...
«Σε μία από τις σχέσεις μου ένιωσα τον τρόμο. Κατέληξε να είναι επικίνδυνη για τη σωματική και την ψυχική μου ακεραιότητα. Από ένα σημείο και μετά παρέμενα καταστρώνοντας το σχέδιο απόδρασης, πώς θα καταφέρω να αποδιώξω το φόβο και να φύγω.
Είχα φτάσει σ’ εκείνο το σημείο που δεν αναγνώριζα τον εαυτό μου. Ούτως ή άλλως η αλλοτρίωση αυτή συμβαίνει και όταν σε μια σχέση το “θέλω να είμαι εδώ” το αντικαθιστά το “δεν μπορώ να φύγω”. Μου έχει συμβεί δύο με τρεις φορές», αποκάλυψε.
Ενώ,  για τη σχέση της με τον Αντώνη Σαμαρά και την υπερέκθεση της προσωπικής της ζωή η Άννα Βίσση δήλωσε:
«Μου καταλογίζετε πως πούλησα την προσωπική μου ζωή για χάρη της δημοσιότητας; Δεν ξέρω αν μπορώ να σας πείσω μ’ αυτό που θα πω, αλλά αυτή είναι η αλήθεια. Δεν το έκανα πονηρά. 
Δεν με ένοιαζε! Ναι, γιατί, έλεγα τότε, να μην πω για τη σχέση μου με τον Σαμαρά; Και ποιος είναι αυτός για να μην το κάνω; Αφέθηκα στην αφέλειά μου», τόνισε η δημοφιλής τραγουδίστρια.


Σου άρεσε;

Σχολίασε

:ambivalent:
:angry:
:confused:
:content:
:cool:
:crazy:
:cry:
:embarrassed:
:footinmouth:
:frown:
:gasp:
:grin:
:heart:
:hearteyes:
:innocent:
:kiss:
:laughing:
:minifrown:
:minismile:
:moneymouth:
:naughty:
:nerd:
:notamused:
:sarcastic:
:sealed:
:sick:
:slant:
:smile:
:thumbsdown:
:thumbsup:
:wink:
:yuck:
:yum: