Αποστολάκης- Αναστασοπούλου: Θα συγχωρούσαν την απιστία; | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Αποστολάκης- Αναστασοπούλου: Θα συγχωρούσαν την απιστία;

Αποστολάκης- Αναστασοπούλου: Θα συγχωρούσαν την απιστία;Ο Κώστας Αποστολάκης και η Πηνελόπη Αναστασοπούλου πρωταγωνιστούν στο «Δεν πετάω, δεν πετάω» και μιλάνε για την απιστία και τις σχέσεις.
«Σε μια σχέση ο καθένας φοβάται μην πληγωθεί. Επειδή όμως υπάρχει αφθονία κανένας δεν δένεται ουσιαστικά με τον άλλο και δεν μένει στις δυσκολίες μιας σχέσης. 
Στις σχέσεις σήμερα, υπάρχει ανταγωνιστικότητα και εγωισμός...
Οι σχέσεις φτιάχνονται μόνο με την ανιδιοτέλεια», εξήγησε στο Hello και συνέχισε για την απιστία: «Στην προσωπική μου ζωή είμαι της άποψης ότι όταν αποφασίζεις να είσαι με έναν άνθρωπο, μένεις μόνο με αυτόν. 
Όταν χωρίσεις από αυτόν μπορείς ελεύθερα να κάνεις τους πειραματισμούς σου και να δεις με ποιον-ποιους ταιριάζεις». 
Η Πηνελόπη Αναστασοπούλου έχει διαφορετική άποψη: «Ποτέ! Jamais! Never! Να είναι καλά, να φύγει από τη ζωή μου, αφού δεν θέλει να είναι μαζί μου και να με αφήσει και μένα να βρω τον άνθρωπό μου».
Πηγή: http://www.gossip-tv.gr


Σου άρεσε;

Σχολίασε