Σοκάρει γνωστός Ελληνας τραγουδιστής "Ναι, σκέφτηκα να δώσω τέρμα στη ζωή μου" | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Σοκάρει γνωστός Ελληνας τραγουδιστής "Ναι, σκέφτηκα να δώσω τέρμα στη ζωή μου"

Σοκάρει γνωστός Ελληνας τραγουδιστής "Ναι, σκέφτηκα να δώσω τέρμα στη ζωή μου"Στo γυμναστήριo είδες ανθρώπους να δοκιμάζουν αναβολικά στεροειδή;
Πολύ κόσμο. Δυστυχώς, τα τελευταία δύο χρόνια το "φάρμακο" έχει γίνει πολύ της μόδας. Αυτά μπορούν να προκαλέσουν πρόβλημα στο αίμα, το συκώτι, τα νεφρά, στην καρδιά. Το κακό είναι ότι ο κόσμος δεν ενημερώνεται. Δεν δοκίμασα ποτέ γιατί ήμουν ενημερωμένος.
Υπήρξες αρρωστοφοβικός και θανατοφοβικός. Πώς ξεκίνησαν αυτές οι δυο φοβίες;
Στα 19 μου, ένα ωραίο πρωί Κυριακής, ήρθε το πρώτο κρούσμα με μια κρίση πανικού.

Έφτασα στο σημείο να καλέσω ασθενοφόρο και να εισαχθώ στο νοσοκομείο. Η διάγνωση ήταν "σπασμοί του μυοκαρδίου". Φοβήθηκα πολύ για την καρδιά μου. Έπειτα από μια εβδομάδα με ξαναχτύπησε και από τότε έγινε μόνιμο. Ποτέ δεν μπήκα στη διαδικασία να θεραπεύσω τις κρίσεις πανικού. Πίστευα ότι θα τα βγάλω πέρα μόνος μου. Αργότερα ήρθαν οι καταθλίψεις και όλα τα ψυχοσωματικά. Μετά από 8 χρόνια ξεκίνησα φαρμακευτική αγωγή.
Στο περιοδικό ΕΓΩ και τον Τάσο Μεργιάννη μιλάει ο Μηδενιστής για τις δύσκολες στιγμές της ζωής του, την κατάθλιψη και τις σκέψεις να δώσει τέλος στη ζωή του.



Επισκέφτηκες ψυχοθεραπευτή;
Πήγα αλλά επειδή δεν ήμουν πολύ του μπλα-μπλα ένιωθα ότι δεν μου προσέφερε κάτι. Εγώ έφταιγα βέβαια δεν το δούλεψα αρκετά μέσα μου. Η κατάσταση βελτιώθηκε με τη φαρμακευτική αγωγή. Σήμερα είμαι πολύ καλύτερα, ξεπέρασα τις κρίσεις πανικού. Αν τότε το πρόβλημα ήταν στο 100%, σήμερα είναι πια στο 15%.
Έφτασε ποτέ στο όριο να σκεφτείς να δώσεις τέρμα στη ζωή σου;
Ναι. Ο λόγος που δεν το έκανα είναι γιατί τρόμαζα και μόνο που το σκεφτόμουν. Είχα φτάσει το σημείο να ξυπνάω μετά από 12 ώρες ύπνου και να μην μπορώ να κουνήσω ούτε το μικρό μου δάχτυλο.


Σου άρεσε;

Σχολίασε