Βανέσα Αδαμοπούλου: Τα κιλά που έχει πάρει μέχρι στιγμής στην εγκυμοσύνη και οι αλλαγές στο σώμα της | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Βανέσα Αδαμοπούλου: Τα κιλά που έχει πάρει μέχρι στιγμής στην εγκυμοσύνη και οι αλλαγές στο σώμα της

Βιώνει την πιο όμορφη περίοδο της ζωής της. Όπως είναι πλέον γνωστό, ηΒανέσα Αδαμοπούλου περιμένει το πρώτο της παιδί, καρπό του έρωτά της με τον Ιωάννη Παπαζήση

Η τραγουδίστρια και ηθοποιός, η οποία βρίσκεται στον έκτο μήνα της εγκυμοσύνης, παραχώρησε συνέντευξη στο περιοδικό «ΟΚ!» και, μεταξύ άλλων, μίλησε στον Αστέρη Κασιμάτη για τα κιλά που έχει πάρει μέχρι στιγμής και τις αλλαγές που βλέπει στο σώμα της...
«Δε ζυγίζομαι, από τα ρούχα μου καταλαβαίνω ότι παίρνω κιλά. Έχω πάρει περίπου έξι, αλλά πάντα πρόσεχα το σώμα μου. Όμως, ανήκω σε εκείνους τους τυχερούς που τρώνε και δεν παχαίνουν, οπότε δεν προσέχω πολύ. 

Είναι η πρώτη φορά που βλέπω τον εαυτό μου με μαγουλάκια, πιο μεγάλο στήθος, καμπύλες και χαίρομαι. Πάντα ήμουν αδύνατη, και όλοι μου έλεγαν ότι έχω χάσει κιλά ή ότι φαίνομαι κουρασμένη. Επομένως τώρα το ευχαριστιέμαι. 

Μ’ αρέσει γιατί σκέφτομαι “Πότε θα ξαναδώ τον εαυτό μου έτσι;”», δήλωσε χαρακτηριστικά.
adamopoulou-ok-1
Όσο για το αν την επηρεάζουν οι αλλαγές στο σώμα της, η ίδια εξομολογήθηκε «Καθόλου. 

Η κοιλιά μου την τελευταία εβδομάδα μεγάλωσε πολύ. Μάλιστα τον πρώτο καιρό αναρωτιόμουν: “Δε θα μεγαλώσει; Έτσι θα μείνει;”. 

Το αστείο είναι ότι κάποιες ημέρες ξυπνούσα και ένιωθα ότι δεν έχω φουσκωμένη κοιλιά. Τηλεφωνούσα στη μητέρα μου και της έλεγα: “Δεν έχω κοιλιά”. 

Μου φαινόταν ότι ξεφούσκωνε και γινόταν και πάλι επίπεδη».
vanesa-adamopouloudfsc
Έχει πλέον περισσότερη όρεξη για φαγητό; «Νομίζω ότι θα καταρρίψω ένα μύθο. Λιγούρες δεν έχω. 

Πιστεύω ότι οι μαμάδες και οι γιαγιάδες μας έλεγαν ότι έχουμε λιγούρες, για να βρίσκουν δικαιολογίες να φάνε – μάλλον ήταν ψυχολογικό. Δε μου έχει “μυρίσει” ποτέ τίποτα. 

Όπως έτρωγα και πριν, έτσι και συνεχίζω. Αλλά γενικά έτρωγα και πριν μείνω έγκυος. Αυτό που άλλαξε με την εγκυμοσύνη είναι ότι θέλω πολύ να τρώω κάθε μέρα λαδερά και όσπρια», εξήγησε η ίδια.


Σου άρεσε;

Σχολίασε

:ambivalent:
:angry:
:confused:
:content:
:cool:
:crazy:
:cry:
:embarrassed:
:footinmouth:
:frown:
:gasp:
:grin:
:heart:
:hearteyes:
:innocent:
:kiss:
:laughing:
:minifrown:
:minismile:
:moneymouth:
:naughty:
:nerd:
:notamused:
:sarcastic:
:sealed:
:sick:
:slant:
:smile:
:thumbsdown:
:thumbsup:
:wink:
:yuck:
:yum: