Η αποκάλυψη της Ναταλίας Γερμανού για τις σχέσεις με μικρότερους άντρες! Τι είπε; | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Η αποκάλυψη της Ναταλίας Γερμανού για τις σχέσεις με μικρότερους άντρες! Τι είπε;

Ρομαντική, ευαίσθητη, με όνομα βαρύ… Kατόρθωσε από πολύ νωρίς να κρατήσει μόνο τη βιολογική σχέση με τον πατέρα της και να γράψει τη δική της πορεία… 
Η Ναταλία Γερμανού μιλά στο YOU και τον Γιώργο Μπέζα για όλα χωρίς ρετούς και χρυσόσκονη, όπως είναι η ζωή της όταν σβήνουν τα φώτα…
Μεταξύ άλλων η παρουσιάστρια μιλάει για τις σχέσεις με μικρότερους άντρες και βάζει τα πράγματα στη θέση τους!
Στις σχέσεις σου πώς είσαι;
Δεν είμαι των άρρωστων καταστάσεων. Τα αρρωστημένα πάθη μού προκαλούν απέχθεια.

Οι άντρες ήταν ένα “παιχνιδάκι” στη ζωή σου;
Όχι, δεν διάλεξα ποτέ στη ζωή μου άντρες “παιχνιδάκια”. Κανείς δεν υπήρξε “παιχνιδάκι”. Ήταν άντρες με προσωπικότητα και με πολύ καλά στοιχεία. Δεν με ενδιέφερε αν είχε στο πορτοφόλι του 50 και στην τράπεζα 200. Ή αν είχε εξουσία. 

Με ένοιαζε αν η σχέση μας ήταν καθαρή, αν ήταν τίμιος απέναντί μου, αν ήταν ειλικρινής. Και αυτό, πλέον, που μετράω περισσότερο στις σχέσεις μου όσο μεγαλώνω είναι η αλήθεια. Δεν μπορώ άλλο το ροζ παραμύθι, δεν μου αρέσει, το βαριέμαι.

Σε τι φάση είσαι στη ζωή σου;
Δεν είμαι ελεύθερη, είμαι δεσμευμένη.

Ο Λιάγκας έχει μια αγωνία αν είσαι μόνη…
Με τον Γιώργο υπάρχει σχέση αμοιβαίας αγάπης.

Μήπως με τον Γιώργο υποβόσκει κάτι ερωτικό; (γέλια)
Είπες αν υποβόσκει κάτι ερωτικό με τον Γιώργο Λιάγκα; Λοιπόν, έχω κάποιους κανόνες ηθικής οι οποίοι είναι απαράβατοι: Το να είσαι με μικρότερο δεν είναι ανήθικο, το να παίζεις, όμως, με παντρεμένο είναι πάρα πολύ ανήθικο! 

Η διαφορά ηλικίας θεωρώ πως ξεπερνιέται αν και οι δύο το θέλουν. Δεν εξανάγκασα με το πιστόλι στον κρόταφο κάποιον να είναι μαζί μου. Εκείνοι έκαναν το πρώτο βήμα.

youweekly.gr


Σου άρεσε;

Σχολίασε

:ambivalent:
:angry:
:confused:
:content:
:cool:
:crazy:
:cry:
:embarrassed:
:footinmouth:
:frown:
:gasp:
:grin:
:heart:
:hearteyes:
:innocent:
:kiss:
:laughing:
:minifrown:
:minismile:
:moneymouth:
:naughty:
:nerd:
:notamused:
:sarcastic:
:sealed:
:sick:
:slant:
:smile:
:thumbsdown:
:thumbsup:
:wink:
:yuck:
:yum: