Αλέξανδρος Αντωνόπουλος: ''Η Κατίνα Παξινού άφησε πάρα πολλά χρέη'' | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Αλέξανδρος Αντωνόπουλος: ''Η Κατίνα Παξινού άφησε πάρα πολλά χρέη''

Είναι εγγονός μίας από τις μεγαλύτερες Ελληνίδες ηθοποιούς. 

Όμως, η συγγένεια του Αλέξανδρου Αντωνόπουλου με τη σπουδαία Κατίνα Παξινού, του άφησε μία βαριά κληρονομιά και πολλά χρέη.

"Εγώ δυστυχώς την οικογένεια μου τη γνώρισα σε μεγάλη κατάπτωση. Δηλαδή από τότε που γεννήθηκα εγώ η οικογένεια μου έχανε έχανε...
Όταν είχα μεγαλώσει εγώ δεν υπήρχαν καθόλου λεφτά. Η Κατίνα Παξινού άφησε πάρα πολλά χρέη, εντάξει άφησε και κάποια ακίνητα, αλλά σαν λεφτά... Ήταν "τρυπιοχέρα" η γιαγιά μου πολύ. 

Δηλαδή έβγαζε χίλια, ξόδευε δύο χιλιάδες. Δεν είχε καμία αίσθηση του χρήματος, δεν την ενδιέφεραν τα λεφτά και τα σκόρπαγε" αποκαλύπτει ο γνωστός ηθοποιός στην κάμερα του Alpha. 
 


Σου άρεσε;

Σχολίασε