Τριαντάφυλλος: «Μακάρι να γίνουμε σύντομα γονείς» | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Τριαντάφυλλος: «Μακάρι να γίνουμε σύντομα γονείς»

Τριαντάφυλλος: «Μακάρι να γίνουμε σύντομα γονείς»Ο Τριαντάφυλλος παντρεύτηκε την σύντροφό του πριν λίγους μήνες και σε συνέντευξή του εξομολογήθηκε πώς της έκανε πρόταση γάμου αλλά και την επιθυμία να γίνουν γονείς σύντομα.
Παντρεύτηκες πριν από 4 μήνες, μετά από πολλά χρόνια σχέσης. Γιατί άργησες τόσο πολύ;
«Γιατί μου πήρε 3 χρόνια να πείσω τη γυναίκα μου να με παντρευτεί...
Περνούσαμε πολύ καλά, ήμασταν και είμαστε ακόμα ερωτευμένοι κι εγώ ήθελα να μας ευλογήσει ο Κύριος. Πήγαινα κάτω απ' το σπίτι της, την έπαιρνα ραντεβού έξω, πηγαίναμε σε ακριβά εστιατόρια, της έπαιρνα δώρα, ο κούκος αηδόνι μου πήγε, μέχρι να τη ρίξω και να πει το "ναι"»
Πώς έκανες πρόταση γάμου στη Δήμητρα;
«Πάρα πολύ απλά! Εκεί που καθόμασταν, γύρισα κάποια στιγμή και της είπα "αγάπη μου, θέλω να με παντρευτείς, να κάνουμε οικογένεια και να μας ευλογήσει ο Θεός!". Ευτυχώς, εκείνη τη φορά δέχτηκε και ο γάμος μας, ήταν υπέροχος. Ένα απίστευτο πάρτι».
Θες σύντομα να γίνεις μπαμπάς;
«Εννοείται! Αλλά αυτό μόνο ο Θεός το ξέρει. Μακάρι να μας αξιώσει να γίνουμε σύντομα γονείς».
Πήγη: Down Town Κύπρου


Σου άρεσε;

Σχολίασε