Σίσσυ Χρηστίδου: Το βάψιμο κόντεψε να της στοιχίσει το γάμο της | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Σίσσυ Χρηστίδου: Το βάψιμο κόντεψε να της στοιχίσει το γάμο της

Σίσσυ Χρηστίδου: Το βάψιμο κόντεψε να της στοιχίσει το γάμο τηςΌλη η καθημερινότητα της Σίσσυ Χρηστίδου περιστρέφεται γύρω από τα παιδιά της και επιμελείται η ίδια κάθε ζήτημα που τα απασχολεί. 
Μέχρι πρότινος μάλιστα, έβαφε η ίδια το δωμάτιο του μεγάλου της γιου, Φίλιππου - Ραφαήλ.
Στο προσωπικό της blog η παρουσιάστρια εξηγεί πόσο της αρέσει αυτή η ενασχόληση και εξομολογείται ότι λίγο έλειψε να της κοστίσει το γάμο της...
"Υπήρχαν όμως κάποιες στιγμές, κυρίως στις εγκυμοσύνες μου όπου είχα περισσότερο χρόνο, που χρησιμοποίησα αυτό μου το πάθος, για να δημιουργήσω την ατμόσφαιρα που ήθελα στα δωμάτια των μωρών μου. 
Πέρασα πολλές ώρες μέσα στα δωμάτια τους, φορώντας μάσκα (γιατί ήμουν και έγκυος), σκαρφαλώνοντας πάνω σε σκάλες για να φτάσω μέχρι το ταβάνι και ρισκάροντας το γάμο μου γιατί ο άντρας μου με θεωρούσε τρελή!" δηλώνει χαρακτηριστικά.
news.gr


Σου άρεσε;

Σχολίασε