Ellen Page: Μιλάει ξανά για την ομοφυλοφιλία της | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Ellen Page: Μιλάει ξανά για την ομοφυλοφιλία της

Ellen Page: Μιλάει ξανά για την ομοφυλοφιλία τηςΑποκάλυψε την ομοφυλοφιλία της τον περασμένο Φεβρουάριο με ένα πολύ ειλικρινές και «εμπνευστικό» κείμενο. 

Τώρα, η Ellen Page μιλάει αποκλειστικά στο περιοδικό Flare για αυτή της την απόφαση, εξηγώντας πως πριν «βγει από τη ντουλάπα» αισθανόταν παράξενα δίπλα σε gay ανθρώπους...
Η πρωταγωνίστρια του Juno αποκάλυψε τη σεξουαλική της ταυτότητα στους γονείς της στα 19 της χρόνια, αλλά της πήρε περισσότερο να το παραδεχτεί δημόσια γιατί ντρεπόταν γι” αυτό που είναι. 

Όπως δήλωσε: «Νομίζεις πως έχεις φτάσει στο σημείο που θα πεις χαίρομαι που είμαι gay, δεν έχω θέματα μ” αυτό πια, δε ντρέπομαι, αλλά στην πραγματικότητα ντρέπεσαι, απλά δεν το συνειδητοποιείς. 

Νομίζω αισθανόμουν ακόμα φοβισμένη. Ένιωθα παράξενα όταν ήμουν με gay ανθρώπους – ένιωθα ενοχές που δεν ήμουν ο εαυτός μου».
Τις εντυπώσεις πάντως δεν κλέβουν οι εξομολογήσεις της Ellen Page, αλλά οι υπέροχες φωτογραφίες που συνοδεύουν τη συνέντευξη. 

Στο εξώφυλλο, η 27χρονη ηθοποιός φοράει ένα σουτιέν και ένα ανοιχτό blazer για να μας δείξει την υπέροχα λευκή της επιδερμίδα και τους καλογυμνασμένους της κοιλιακούς.
http://joytv.gr/


Σου άρεσε;

Σχολίασε

:ambivalent:
:angry:
:confused:
:content:
:cool:
:crazy:
:cry:
:embarrassed:
:footinmouth:
:frown:
:gasp:
:grin:
:heart:
:hearteyes:
:innocent:
:kiss:
:laughing:
:minifrown:
:minismile:
:moneymouth:
:naughty:
:nerd:
:notamused:
:sarcastic:
:sealed:
:sick:
:slant:
:smile:
:thumbsdown:
:thumbsup:
:wink:
:yuck:
:yum: