Θρήνος για τον 25χρονο Απόστολο | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Θρήνος για τον 25χρονο Απόστολο

Πάτρα: Θρήνος για τον 25χρονο ΑπόστολοΝεκρός ο 25χρονος Απόστολος Αθανασάτος, από την Πάτρα, ο άτυχος νέος που έχασε τη ζωή του σε τροχαίο δυστύχημα, που σημειώθηκε στο 207, 3 χλμ,Ν.Ε.Ο. Πατρών - Κορίνθου, λίγο μετά τα διόδια του Ρίου.
Το δυστύχημα σημειώθηκε μετά τα μεσάνυχτα, όταν η μηχανή του άτυχου νεαρού, με κατεύθυνση προς Αθήνα, εξετράπη της...
πορείας της και προσέκρουσε στο πρανές του δρόμου, με αποτέλεσμα τον θανάσιμο τραυματισμό του.

Αγαπούσε τις μηχανές και λάτρευε τις μακρινές εξορμήσεις.


Από την ώρα που έγινε γνωστή η είδηση του θανάτου του Αποστόλη, η προσωπική του σελίδα στο facebook, γέμισε με μηνύματα.

Ένας από τους κολλητούς του που ήταν μαζί χθες βράδυ, γράφει:

«Δεν μπορώ να καταλάβω τι έγινε, δεν μπορώ να καταλάβω πως έγινε, πάλεψες ρε φίλε, πάλεψες να την κρατήσεις άλλα σε πήρε μαζί της, δεν μπορώ να βγάλω εκείνη την στιγμή από το μυαλό μου, προσπάθησα να κοιμηθώ και το έβλεπα ξανά και ξανά μπροστά μου, όλο το απόγευμα μας έλεγες για εκείνο το σταμπιλιζατερ, μας έλεγες τρέμει η μηχανή μάγκες δεν πάει καλά, δεν μπορώ να το πιστέψω ρε φίλε πως για 300 ευρώ δεν είσαι εδώ μαζί μας, δεν μπορώ να το πιστέψω....


Τρελάθηκα, έκανα τον κύκλο και ήρθα να σε βρω, τι να δω ρε φίλε, σε έψαχνα στα χόρτα και δεν σε έβρισκα, άλλου το κράνος, άλλου εσύ, άλλου η μηχανή, σου φώναζα, σου φώναζα άλλα τίποτα, όταν σε βρήκα έτρεμα, σε πήρα αγκαλιά και γέμισα αίματα, ΟΧΙ ρε φίλε, ΟΧΙ ρε φίλε δεν είναι αλήθεια...Δεν μπορώ ρε φίλε, αλήθεια δεν αντέχω στην εικόνα σου, φύλαξε μας ρε αγορίνα μου από εκεί ψηλά, φύλαξε μας, φύλαξε μας και να προσεχείς αντράκο μου...Οταν ερθει η ωρα μου θα ερθω να σε βρω...».

Ένας άλλος φίλος του Αποστόλη, γράφει:

«Αδελφάκο μου .... Καλο ταξίδι μν φοβάσαι εκει πάνω ν μας φύλαξης θέση θα σου έρθουμε κ εμείς ... Θα σ αγαπάμε για πάντα ... Ο θεός παίρνει τ καλα παιδιά ... Βόλτα ήμασταν μαζι προχθές κ σημερα θα σε σήκωσω στς ώμους μου ..... Σαγαπώ...!!!!» γράφει ένας φίλος του, ενώ μία κοπέλα εύχεται να γελά από εκεί ψηλά: «Καλό ταξίδι Αποστολή..κρίμα ρε Βρεττάκο...(γέλαγες με το παρατσούκλι που σου έβγαλα...εύχομαι να γελάς κ εκεί πάνω αστέρι μου)!!!».




πηγη  www.dete.gr


Σου άρεσε;

Σχολίασε

:ambivalent:
:angry:
:confused:
:content:
:cool:
:crazy:
:cry:
:embarrassed:
:footinmouth:
:frown:
:gasp:
:grin:
:heart:
:hearteyes:
:innocent:
:kiss:
:laughing:
:minifrown:
:minismile:
:moneymouth:
:naughty:
:nerd:
:notamused:
:sarcastic:
:sealed:
:sick:
:slant:
:smile:
:thumbsdown:
:thumbsup:
:wink:
:yuck:
:yum: