«Ο δρόμος που επέλεξα είναι μοναχικός» | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

«Ο δρόμος που επέλεξα είναι μοναχικός»

«Ο δρόμος που επέλεξα είναι μοναχικός»Την πιο δύσκολη στιγμή της ζωής της εξομολογήθηκε η Πηνελόπη Πλάκα σε πρόσφατη συνέντευξή της.

Ποια ήταν αυτή;

«Ο αποχωρισμός με τους γονείς μου. Μου στοίχισε στην αρχή στην Αθήνα, όταν μου είπαν ότι αυτό είναι το σπίτι μου κι έφυγαν έτσι, χωρίς να με φιλήσουν, γιατί ήταν δύσκολο και για μένα και για αυτούς. Το αντιμετώπισαν έτσι, τόσο σκληρά, γιατί έπρεπε να γίνει κι εγώ βρέθηκα ξαφνικά τελείως μόνη μου σε μια πόλη. Δεν είχα το πανεπιστήμιο που έχουν άλλα παιδιά και μπορούν να κάνουν εύκολα φιλίες. Ο δρόμος που επέλεξα είναι μοναχικός, δεν δημιουργούνται εύκολα φιλίες. Υπάρχουν πολλές λυκοφιλίες, πολλά ψεύτικα πράγματα» δήλωσε η ηθοποιός στο «Λοιπόν».



Σου άρεσε;

Σχολίασε