Κι όμως αυτός είναι ο αδελφός του Νίκου Γκάνου! (foto) | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Κι όμως αυτός είναι ο αδελφός του Νίκου Γκάνου! (foto)

Κι όμως αυτός είναι ο αδελφός του Νίκου Γκάνου! (foto)Ο 30χρονος τραγουδιστής μας συστήνει τον 24χρονο Μιχάλη... O Nίκος Γκάνος παραχώρησε στο περιοδικό ΟΚ! μία εκ βαθέων συνέντευξη και μίλησε τον Γιάννη Πουλόπουλο για όλα, ενώ φωτογραφήθηκε με τον αδελφό του Μιχάλη, ο οποίος είναι εξίσου γοητευτικός.
Είσαι γυμναστής. Σε εσένα οφείλει το γραμμωμένο του σώμα ο Νίκος;
Ο Νίκος γυμνάζεται από τα 19 του χρόνια. Εγώ τότε ήμουν μόλις 13, οπότε μάλλον εκείνος ήταν που με έκανε να αγαπήσω τη γυμναστική. Στην πορεία βέβαια εγώ ασχολήθηκα επαγγελματικά και τα τελευταία χρόνια γυμναζόμαστε μαζί.

Ο Νίκος είναι ο πιο επιμελής μαθητής μου. Αυτό που δεν προσέχει ιδιαίτερα είναι η διατροφή του. Έχει μεγάλη αδυναμία στα γλυκά και ειδικά στη σοκολάτα. Μας έχει τύχει να τσακωθούμε επειδή έφαγα το τελευταίο γλυκό που υπήρχε στο ψυγείο. (Γελάει.)
Τσακώνεστε περισσότερο τώρα ή όταν ήσασταν παιδιά;
Μιχάλης: Οι περισσότεροι καβγάδες ήταν στην εφηβεία μας. Όταν ήμουν 14 έπαιρνα τα ρούχα του χωρίς να τον ρωτήσω, γιατί μου άρεσε ο τρόπος που ντυνόταν και εκείνος φώναζε ότι θα του τα ξεχειλώσω.
Νίκος: Μου άρεσε πάντα να προσέχω το ντύσιμό μου, αλλά δεν ξοδεύω πολλά χρήματα. Όταν μεγαλώνεις σε μια πολυμελή οικογένεια, στην οποία εργάζεται μόνο ο ένας γονιός, πας σε ένα κατάστημα και αγοράζεις ένα μπλουζάκι και όχι δέκα. Σε πληροφορώ ότι έχω φορέσει σε εμφάνισή μου T-shirt που έχω αγοράσει από κατάστημα με ρούχα από δεύτερο χέρι στο Λονδίνο, που μου στοίχισε δύο λίρες.
Θυμάμαι, συγκεκριμένα το 2008, όταν είχα δουλέψει με τη Μαρινέλλα και τον Γιάννη Πάριο στον Διογένη, φορούσα ένα vintage γιλέκο που μου είχε στοιχίσει λιγότερο από δέκα ευρώ και όταν τους έλεγα την τιμή δεν με πίστευαν.



Σου άρεσε;

Σχολίασε