Μαρία Ηλιάκη: Ο Λιάγκας με κόλλησε στον τοίχο! | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Μαρία Ηλιάκη: Ο Λιάγκας με κόλλησε στον τοίχο!

Μαρία Ηλιάκη: Ο Λιάγκας με κόλλησε στον τοίχο!
Είναι ένα από τα πρόσωπα της ελληνικής τηλεόρασης, η οποία σχολιάζεται (και σχολιάζει για τις ανάγκες της εκπομπής της) αρκετά συχνά. Η Μαρία Ηλιάκη, μοιάζει να είναι όμως αρκετά ειλικρινής!

Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο TV Έθνος και η οποία δημοσιεύτηκε την Κυριακή (10/02), η γνωστή παρουσιάστρια, δεν δίστασε να ξεκαθαρίσει για ακόμη μια φορά, ποια...
είναι η σχέση της με τη συμπαρουσιάστριά της, Κατερίνα Καινούργιου, ενώ δεν παρέλειψε να πει πως ο Γιώργος Λιάγκας… την κόλλησε στον τοίχο!
-Καταρχάς, έχω την αίσθηση ότι πολύ δύσκολα δίνεις συνεντεύξεις…
Δεν μου αρέσει να δίνω συνεντεύξεις γιατί πιστεύω ότι είναι καλύτερο να λες λίγα πράγματα. Αν και δεν είμαι και το πιο περιζήτητο πρόσωπο, τα τελευταία χρόνια όντως λέω και κάποια «όχι» γιατί θεωρώ ότι ούτως ή άλλως είμαι καθημερινά δύο ώρες στην τηλεόραση και άλλες τρεις στο ραδιόφωνο, όσα να πω πια; Τι επιπλέον να πω;
-Πρόσφατα στο «Πρωινό mou» o Γιώργος Λιάγκας σε στρίμωξε για τα προσωπικά σου. Θεωρείς ότι ξεπέρασε τα όρια;
Με έβαλε στον τοίχο ο Λιάγκας! Η αλήθεια είναι ότι κάθε φορά που πάω καλεσμένη στον Γιώργο και τη Φαίη αισθάνομαι πολύ άνετα. Ίσως πιο άνετα από το όσο θα έπρεπε. Γι’ αυτό και ο Γιώργος, που με συμπαθεί πάρα πολύ και του αρέσει να με πειράζει, μερικές φορές με φέρνει σε δύσκολη θέση! Κάποιοι μου είπαν το παράκανε. Αν με ρώταγε κάποιος με τον οποίο δεν έχω καλή χημεία, ίσως παρεξηγούμουν. Εγώ δεν αισθάνθηκα κάτι τέτοιο γιατί ξέρω πως δεν υπήρχε κακή πρόθεση.
-Με την Κατερίνα Καινούργιου υπάρχει πράγματι κάποια κόντρα;
Το ξεκαθάρισε και η Κατερίνα στο «Μες την καλή χαρά» πρόσφατα. Δεν υπάρχει κόντρα. Βασικά, εγώ τα πάω πάρα πολύ καλά με τις γυναίκες. Δεν θεωρώ ότι είμαι καμιά… θεά. Δεν έχω μεγάλη ιδέα γα τον εαυτό μου και ούτε ζηλεύω γυναίκες που μπορεί να θεωρούν...οι άλλοι ότι είναι πιο όμορφες από εμένα. Η Κατερίνα είναι ένα πολύ όμορφο κορίτσι, ωστόσο δεν έχω αισθανθεί ότι έχω απειληθεί ποτέ – γιατί το έχω διαβάσει και αυτό.Επίσης, είμαι πολύ κλειστός άνθρωπος, δεν ανοίγομαι εύκολα και δεν κάνω εύκολα φιλίες. Και ειδικά όταν ένα καινούργιο άτομο έρχεται στη δουλειά, είμαι πολύ επιφυλακτική και διστακτική στην αρχή. Η Κατερίνα, επειδή είναι ένας πολύ διαφορετικός άνθρωπος που πιάνει φιλίες και αγαπάει τον άλλο αμέσως, θεώρησε ότι εγώ την σνομπάρω, ότι δεν τη θέλω και το έχει πει και αυτή σε συνέντευξή της. Γι’ αυτό είχε την άποψη για μένα ότι είμαι λίγο ξινή και απόμακρη. Εφτά χρόνια που είμαστε μαζί της έχω αποδείξει ότι δεν είμαι αυτό που νόμιζε. Η σχέση μας είναι πολύ καλή. Είναι σαν τη μικρή μου αδερφή.
-Ξινή σε έχει πει και η Κατερίνα Ζαρίφη…
Δεν με ενοχλεί αυτός ο χαρακτηρισμός. Καλύτερα να είμαι ξινή παρά να είμαι κακιά.Δεν πιστεύω ότι είμαι κακός ένας άνθρωπος, απλώς είμαι επιφυλακτική. Στην αρχή κάθε γνωριμίας προσέχω πάρα πολύ στο τι θα πω και πώς θα το πω. Επειδή ο χώρος είναι μικρός και περίεργος, το κάθε τι που θα πεις μπορεί να μεταφερθεί στον άλλο πάρα πολύ διαφορετικό, γι’ αυτό και εγώ προσέχω και αυτό μπορεί να θεωρείται ξινίλα.



Σου άρεσε;

Σχολίασε