«Το facebook με έκανε να γυρίσω στο τραγούδι»! Ποιά το είπε; | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

«Το facebook με έκανε να γυρίσω στο τραγούδι»! Ποιά το είπε;


«Το facebook με έκανε να γυρίσω στο τραγούδι»! Ποιά το είπε;Μιλώντας στο "Πρώτο Θέμα" η τραγουδίστρια εξήγησε πώς πήρε την απόφαση να επιστρέψει στο τραγούδι ύστερα από καιρό απουσίας. «Δεν είχα κουράγιο. Η απώλεια με τσάκισε. Αλλά δεν το περίμενα ότι θα μετάνιωνα που τα είχα παρατήσει όλα. Ξέρεις τι με έκανε να επιστρέψω; To facebook. Βρήκα παλιούς θαυμαστές που αγαπούν τα....
κομμάτια και με ρωτούν καθημερινά αν θα εμφανιστώ κάπου. Δεν αποσκοπώ να τους εκμεταλλευτώ, έχω 9.000 φίλους στα δύο μου προφίλ! Ο κόσμος θυμάται τη ζωή μου καλύτερα από μένα. Τότε είπα στον εαυτό μου: 'Μπέσσυ, δεν έχεις δικαίωμα να κάτσεις σπίτι σου' ».
Σε ερώτηση για το αν νιώθει αγχωμένη σχετικά με το ότι έχει κάποια παραπανίσια κιλά, η Μπέσσυ Αργυράκη απάντησε πως: «όταν ανεβαίνω στην πίστα νιώθω 20 χρονών και κορμάρα, είμαι αέρας και πετάω».

 
Όπως είπε θα μπορούσε να είχε κάνει στο παρελθόν διεθνή καριέρα αν είχε μάνατζερ. «Αν είχα μάνατζερ τότε ίσως να είχα διεθνή καριέρα. Αλλά η διεθνής καριέρα σημαίνει να είσαι συνεχώς με μια βαλίτσα στο χέρι και να αλλάζει χώρες κάθε μέρα. Εγώ ήθελα να κάνω οικογένεια», εξήγησε.


Σου άρεσε;

Σχολίασε