Απίστευτη αλλαγή για την Ηρώ Μουκίου δεν θα την γνωρίσετε......(φωτο) | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Απίστευτη αλλαγή για την Ηρώ Μουκίου δεν θα την γνωρίσετε......(φωτο)


Απίστευτη  αλλαγή  για  την Ηρώ Μουκίου δεν θα την γνωρίσετε......(φωτο)Μία πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη παραχώρησε η Ηρώ Μουκίου στο FTHISTV της Σταματίνας Τσιμτσιλή.
Η ηθοποιός μίλησε για τον γάμο της με τον ψυχίατρο, Σάκη Καλογερόπουλο, ο οποίος διατηρεί ψυχιατρική κλινική στη Λάρισα. Αυτός είναι και ο λόγος που για 3 χρόνια η Ηρώ Μουκίου ζούσε με την...
κόρη της Σταυρίνα - από τον πρώτο της γάμο - στην επαρχιακή πόλη.
Ηρώ Μουκίου
Όπως εξομολογήθηκε όμως στην εκπομπή αυτό δεν ήταν πια εφικτό: "Η Σταυρίναείναι πια 18 χρονών, είναι σε μία φάση που είναι πολύ αναταγωνιστική απέναντί μου, παρότι εγώ προσπαθώ να της δίνω βήμα. Εκείνη πάει μπροστά κι εγώ ακολουθώ. Έτσι πρέπει άλλωστε. Η κόρη μου είναι και ο λόγος που φύγαμε από την Λάρισα. Ο άντρας μου ζει εκεί κι εγώ πίστευα ότι θα ήταν καλό για το παδί να μεγαλώσει στην επαρχία. Όμως η Σταυρίνα δεν κατάφερε ποτέ να εγκλιματιστεί και μετά από 3 χρόνια μου είπε θέλω να φύγουμε να γυρίσουμε πίσω στην Αθήνα. Με τις ευλογίες του άνδρα μου είμαστε στην Αθήνα. Αν η Σταυρίνα δεν ενέκρινε τον Σάκη δεν θα τον παντρευόμουν. Μετά από 12 χρόνια γάμου, θα συγχωρούσα την απιστία. Δεν μπορεί μια απιστία να κλονίσει το γάμο".
Η ηθοποιός αποκάλυψε, ότι πενηνταρίζει και αυτό από μόνο του την έβαλε σε μία νέα φάση ζωής.



Σου άρεσε;

Σχολίασε