Ο Λούκας Γιώρκας περιγράφει το γάμο του με την Έλενα Ράπτη: "Θέλω να γίνει στην Κύπρο" | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Ο Λούκας Γιώρκας περιγράφει το γάμο του με την Έλενα Ράπτη: "Θέλω να γίνει στην Κύπρο"

Συνέντευξη στο περιοδικό ΟΚ! και στον δημοσιογράφο Γιάννη Πουλόπουλο παραχώρησε ο Λούκας Γιώρκας. 

Ο Λούκας Γιώρκας μίλησε για την σχέση του με την Έλενα Ράπτη χωρίς να αποκλείει το ενδεχόμενο ενός γάμου.

Πόση αλήθεια κρύβουν τα δηµοσιεύµατα που σας θέλουν να παντρεύεστε και να έχετε ορίσει µάλιστα και ηµεροµηνία γάµου; ∆εν ισχύουν...
Αν ήταν να παντρευτούµε, δεν θα το έκρυβα.

Σε συνέντευξή της στο Πρώτο Θέµα η  Έλενα δήλωσε ότι νιώθει πιο έτοιµη από ποτέ να κάνει οικογένεια ενώ εσύ έχεις πει ότι θέλεις να γίνει, όταν έρθει η κατάλληλη στιγµή. Υπάρχει πιθανότητα να σας δούµε να ανεβαίνετε τα σκαλιά της εκκλησίας µέσα στο 2015; 

Η Έλενα εξέφρασε αυτή την επιθυµία και το ίδιο έχω κάνει και εγώ. Ξέρω πως το θέλει, ξέρει πως το θέλω, αλλά όλα θα γίνουν στην ώρα τους.

Έχεις εκφράσει επίσης την επιθυµία να γίνεις πατέρας, παρόλο που δεν είσαι ακόµα ούτε τριάντα χρόνων. Πιστεύεις ότι η Έλενα είναι η ιδανική για να γίνει η µητέρα των παιδιών σου; Αν περνάνε τα παιδιά µου όσο καλά περνάω και εγώ µαζί της, τότε ναι. (Γελάει.) 

Η  Έλενα είναι ο άνθρωπός µου και εύχοµαι αυτό που ζούµε τώρα να ολοκληρωθεί µε τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Πώς ονειρεύεσαι το ιδανικό σκηνικό για τον γάµο σας; Αυτά τα ζητήµατα απασχολούν περισσότερο τις γυναίκες. 

Το µόνο που θα ήθελα θα ήταν να παντρευτώ στην ιδιαίτερη πατρίδα µου και πιο συγκεκριµένα στην κωµόπολη όπου γεννήθηκα και µεγάλωσα. Αλλά ακόµη και αυτό που λέω τώρα µπορεί να αλλάξει στην πορεία.

Ο Λούκας Γιώρκας περιγράφει το γάμο του με την Έλενα Ράπτη: "Θέλω να γίνει στην Κύπρο"

fthis.gr


Σου άρεσε;

Σχολίασε