Έλενα Παπαβασιλείου: Πώς κρατιέται σε φόρμα | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Έλενα Παπαβασιλείου: Πώς κρατιέται σε φόρμα

Έλενα Παπαβασιλείου: Πώς κρατιέται σε φόρμαΗ Έλενα Παπαβασιλείου αποκαλύπτει στο LIKΕ! τη διατροφή που ακολουθεί για ένα αψεγάδιαστο κορμί…
Δεν μιλάει για τα επαγγελματικά της σχέδια με το φόβο μην «κάψει» προθέσεις και συζητήσεις. Δεν απαντά σε ερωτήσεις για τα προσωπικά της, γιατί θεωρεί πως πρόκειται για ένα κομμάτι που αφορά μόνο την ίδια...
Δεν επιβεβαιώνει τον τίτλο του «sex symbol»που κατά καιρούς της έχουν αποδώσει, επειδή τα τετριμμένα και τα πολυφορεμένα εξηγεί πως δεν ταιριάζουν στην ιδιοσυγκρασία της. Η «Έλενα των αρνήσεων» παραμένει πάντα γοητευτική. Ακόμη κι όταν επίκεντρο της κουβέντας μας γίνεται η δική της φιλοσοφική θεώρηση για τη ζωή…
Ιδανικά τι εκπομπή θα ήθελες να παρουσιάσεις και με ποιον;
Θα ήθελα πολύ να παρουσιάσω κάτι στη βραδινή ζώνη. Ένας άνθρωπος με τον οποίο έχω συνεργαστεί πίσω από τις κάμερες αλλά θα ήθελα να συνεργαστώ και μπροστά είναι η Ρούλα Κορομηλά. Η Ρούλα είναι μια γυναίκα φτασμένη, ακομπλεξάριστη, που δεν φοβάται να αφήσει χώρο στους νέους ανθρώπους.
Θεωρείς ότι η παρουσίαση είναι επάγγελμα με ημερομηνία λήξης;
Εδώ η ζωή έχει ημερομηνία λήξης, δεν θα έχει η τηλεόραση; Η τηλεόραση είναι υπέροχη σε σωστές δόσεις και καταστροφική, αν χάσεις το μέτρο, όπως τα πάντα άλλωστε.
Σε φοβίζει το ενδεχόμενο να μείνεις εκτός τηλεόρασης;
Αν είσαι άνθρωπος της τηλεόρασης και σε φοβίζει αν θα μείνεις εκτός, τότε πρέπει να είσαι μονίμως φοβισμένος, γιατί τη μία μέρα είσαι και την άλλη δεν είσαι και μετά ξαναείσαι και πάει λέγοντας. Εγώ είμαι ευτυχισμένη, γιατί έχω αποδεχτεί όλα τα σενάρια, πριν καν αρχίσω στην τηλεόραση. Τώρα, για περιπτώσεις που βλέπουμε το καλάμι να πάει σύννεφο, ας ευχηθούμε καλή προσγείωση.
Πότε «αγάπησες» ουσιαστικά τον εαυτό σου;
Στην εφηβεία είχα μάχη με τον εαυτό μου. Αυτό άρχισε να αλλάζει σιγά σιγά και άργησε, πιστεύω. Τώρα πια, αισθάνομαι πολύ καλά και αγαπώ τον εαυτό μου όπως είναι.
Πώς θα όριζες την ευτυχία, με ποια εικόνα;
Ευτυχία για μένα είναι να ζεις πάντα στο παρόν, να χρησιμοποιείς το παρελθόν για να μαθαίνεις και να σε απασχολεί το μέλλον όσο πρέπει. Να μπορείς να αγκαλιάζεις και τις δυσκολίες της ζωής, για να εκτιμάς τα καλά ακόμα περισσότερο. 
Να μπορείς να χαίρεσαι την κάθε στιγμή, όσο μικρή ή μεγάλη κι αν είναι. Αισθάνομαι ευτυχισμένη γιατί μπορώ να γίνω και παιδί και γυναίκα, ανάλογα με τη στιγμή, και αυτό εύχομαι να μην το χάσω.
Γάμος, οικογένεια, παιδιά»: Σε τι βαθμό σε αφορούν;
Πρώτα απ’ όλα η οικογένεια είναι ό,τι πιο σημαντικό έχουμε στη ζωή κι εγώ έχω μεγάλη αδυναμία στην οικογένειά μου. Τα παιδιά τα αγαπώ πολύ και κάποια στιγμή θα ήθελα να γίνω μανούλα, αν και δεν μου έχει χτυπήσει κάποιο καμπανάκι. 
Όσο για το γάμο, για μένα έχει σημασία μόνο όταν αποφασίσεις να ξεκινήσεις τη δική σου οικογένεια. Το πόσο μακρινό, κοντινό ή σε τι βαθμό με απασχολεί, είναι σχετικό. Σήμερα μπορεί καθόλου και αύριο αυτό να αλλάξει ριζικά. Ζω και αγκαλιάζω την εξέλιξη της ζωής, χωρίς να προσπαθώ να την ορίσω.
Υπάρχει κατάλληλη ηλικία για να ανέβεις τα σκαλιά της εκκλησίας;
Δεν πιστεύω πως υπάρχει κατάλληλη ηλικία. Πιστεύω πως υπάρχει η κατάλληλη σχέση και στιγμή για να αποφασίσει ένα ζευγάρι να κάνει το επόμενο βήμα και να ξεκινήσει τη δική του οικογένεια.
Πώς συμπεριφέρεσαι όταν είσαι ερωτευμένη;
Δεν υπάρχει εγχειρίδιο συμπεριφοράς. Ο έρωτας είναι χημεία δύο ανθρώπων. Μπορεί να παραμείνω κλειστή ή να χαθώ στον ωκεανό των αισθημάτων. Δεν είναι τυχαίο, πάντως, που λένε ότι εκεί που αρχίζει ο έρωτας σταματάει η λογική.
Σε ποια διάσημη σου έχουν πει ότι μοιάζεις; Ποιο είναι το δικό σου πρότυπο ομορφιάς;
Όταν πήγαινα σχολείο, τα μαλλιά μου ήταν πιο καστανά και είχα λίγο βάρος παραπάνω, μου έλεγαν πως μοιάζω στην Jennifer Lopez. Οι γυναίκες που μου αρέσουν πολύ είναι η Eva Mendez και η Charlize Theron.
Ποιο είναι το αμέσως αγαπημένο σου πρόσωπο μετά την οικογένειά σου;
Οι κολλητές μου. Έχω φίλες που είμαστε μαζί πάνω από δεκαπέντε χρόνια και δεν τις αισθάνομαι μόνο κολλητές, αλλά ουσιαστικά αδελφές μου. Τις θεωρώ από τα πιο σημαντικά κομμάτια στη ζωή μου. 
Είμαστε κοντά τόσο στις χαρές όσο και στις λύπες. Είχα διαβάσει κάποτε κάτι που μου άρεσε πολύ: «Αληθινός φίλος είναι αυτός που σου δίνει πλήρη ελευθερία να είσαι ο εαυτός σου, παραβλέπει τις αποτυχίες σου και αντέχει τις επιτυχίες σου».
Ποιο είναι το πιο κολακευτικό σχόλιο που έχεις δεχτεί;
Το πιο κολακευτικό σχόλιο μου το έχει κάνει γυναίκα και δεν θα το ξεχάσω ποτέ. Ήταν μια νέα μανούλα, με το μωρό της αγκαλιά και μου είπε: «Όταν μεγαλώσει η κόρη μου, θα ήθελα να σου μοιάσει». Δεν πιστεύω πως υπάρχει πιο τρυφερό και ιδιαίτερο κομπλιμέντο από αυτό.
Πόσο ρομαντική είσαι;
Έχω υπάρξει αθεράπευτα ρομαντική. Τώρα προσπαθώ να κρατάω μια δόση ρεαλισμού και να μη χάνομαι στη χώρα των ονείρων μου. Νομίζω πως είναι το ίδιο ωραίο, απλά πιο αληθινό. Πρέπει να ερωτευόμαστε τον ίδιο τον άνθρωπο, όχι την ιδέα που έχουμε πλάσει στο μυαλό μας. 
Όταν είμαι ερωτευμένη, μου αρέσει να κάνω εκπλήξεις στο σύντροφό μου, μου δίνει μεγάλη χαρά όλο αυτό. Θέλω να του κάνω μικρά δώρα, χωρίς κάποια συγκεκριμένη αφορμή, για να του δείξω πως τον σκέφτομαι.

Η ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΗ ΔΙΑΙΤΑ ΤΗΣ ΕΛΕΝΑΣ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Ξυπνάω νωρίς γιατί είμαι πρωινός τύπος. Πίνω ένα ποτήρι νερό και αμέσως μετά τρώωπρωινό, κάτι που κάνω από μικρό παιδάκι και δεν έχει αλλάξει ποτέ. Είναι ο πιο σωστός τρόπος να ξυπνήσουμε το μεταβολισμό μας, που λειτουργούσε χαμηλά κατά τη διάρκεια του ύπνου. Συνήθως τρώω δημητριακά ή βρόμη με φρέσκα φρούτα ή ψωμί με μέλι και γάλα.
Όσον αφορά την άσκηση, πάω για γυμναστική πέντε φορές την εβδομάδα. Προσπαθώ να εναλλάσσω το πρόγραμμα των ασκήσεών μου, γιατί έτσι έχουμε τα καλύτερα αποτελέσματα, κάνοντας τόσο αεροβικές ασκήσεις, όπως τρέξιμο, όσο και ασκήσεις για μυϊκή ενδυνάμωση (TRX). 
Μετά τη γυμναστική τρώω συνήθως μια ομελέτα με τυρί και γαλοπούλα ή ένα γιαούρτι με φρούτα, για να βοηθήσω τους μυς μου να επανέλθουν.
Για το μεσημεριανό μου προτιμώ κρέας ή ψάρι ή όσπρια ή μακαρόνια, αποφεύγοντας τα πολλά λιπαρά, συνοδεύοντας πάντα το πιάτο μου με σαλάτα. Ενδιάμεσα, όποτε πεινάω, τρώω ξηρούς καρπούς, ενώ το βράδυ προσπαθώ να φάω κάτι ελαφρύ, όπως ψητό με σαλάτα. Ψωμί τρώω πάντα μαύρο, ενώ το αλκοόλ δεν μου αρέσει. 
Σε αυτό που δυσκολεύομαι να αντισταθώ είναι η σοκολάτα. Προσπαθώ να τρώω μόνο δύο φορές την εβδομάδα, αν και θα ήθελα να τρώω κάθε μέρα. Γενικά στη διατροφή είμαι λίγο των άκρων, ή θέλω όλη τη σοκολάτα ή καθόλου. Δεν αντέχω αυτό που λένε “φάε δύο κομματάκια, δεν πειράζει”. Με κάνει να τη θέλω πιο πολύ.
Ένα διατροφικό tip που με βοήθησε πολύ είναι να κρατάω ημερολόγιο με ό,τι τρώω. Όλοι έχουμε την τάση να ξεχνάμε αυτά που τσιμπολογάμε, αλλά, όταν τα δούμε γραμμένα μπροστά μας, ξαφνιαζόμαστε. Προσωπικά, συχνά πυκνά ξεχνούσα μπισκοτάκια, τυροπιτάκια και πάει λέγοντας».
http://joytv.gr


Σου άρεσε;

Σχολίασε