Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης: Μιλάει για τους έρωτες της ζωής του | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης: Μιλάει για τους έρωτες της ζωής του

Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης: Μιλάει για τους έρωτες της ζωής του
Με αφορμή τη παράσταση "Θεός της Σφαγής" ο ταλαντούχος ηθοποιός έδωσε συνέντευξη σε γνωστή εφημερίδα και μίλησε για τις φοβίες του και τον έρωτα.
O Kωνσταντίνος Μαρκουλάκης φέτος σκηνοθετεί και παίζει στη παράσταση "Θεός της Σφαγής" στο θέατρο Αθηνών. Μία πολυβραβευμένη κοινωνική κωμωδία της Γιασμίνα Ρεζά. 
Με αφορμή τη παράσταση ο ταλαντούχος ηθοποιός έδωσε συνέντευξη στην εφημερίδα "Real" και μίλησε για τις φοβίες στο πέρασμα του χρόνου, αλλά και για τον έρωτα στη ζωή του...
Πιο συγκεκρίμενα στην ερώτηση του δημοσιογράφου αν το φοβίζει το πέρασμα του χρόνου, εκείνος απάντησε: «Είµαι 45 και πάω στα 46, έχω έναν υπέροχο γιόκα 10 χρονών, έχω καλούς φίλους καρδιάς, έχω αγαπηµένα πρόσωπα που µε αγκαλιάζουν θερµά, κάνω τη δουλειά που λατρεύω µε ανθρώπους που εκτιµώ. 
Μου έχει φερθεί καλά η ζωή και µεγαλώνοντας αποκτώ ωριµότητα στα πράγµατα, µια γλυκιά ηρεµία µπορώ να σου πω».
Όσο για το θέμα του έρωτα έδωσε τη δίκη του χιουμοριστική απάντηση: «Σιγά που δεν θα το πήγαινες και εκεί (σ.σ.: γελάει)! Οι έρωτές µου είναι η δουλειά µου και ο γιος µου».
Εκτός από τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη στη παράσταση παίζουν η Στεφανία Γουλιώτη, ο Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλος και η Λουκία Μιχαλοπούλου.


Σου άρεσε;

Σχολίασε

:ambivalent:
:angry:
:confused:
:content:
:cool:
:crazy:
:cry:
:embarrassed:
:footinmouth:
:frown:
:gasp:
:grin:
:heart:
:hearteyes:
:innocent:
:kiss:
:laughing:
:minifrown:
:minismile:
:moneymouth:
:naughty:
:nerd:
:notamused:
:sarcastic:
:sealed:
:sick:
:slant:
:smile:
:thumbsdown:
:thumbsup:
:wink:
:yuck:
:yum: