Νικολέττα Ράλλη: "Δεν το λέω για να το ακούσει το αγόρι μου και να με ζητήσει σε γάμο" | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Νικολέττα Ράλλη: "Δεν το λέω για να το ακούσει το αγόρι μου και να με ζητήσει σε γάμο"

Σε συνέντευξη στο περιοδικό “EΓΩ” και με την Γωγώ Θωμά, η Νικολέττα Ράλλη μεταξύ άλλων μίλησε για την προσωπική της ζωή , και για τον εάν είναι ερωτευμένη αυτή την περίοδο.

Σε ατή την περίοδο σε τι φάση σε πετυχαίνουμε στα προσωπικά σου; Είσαι ερωτευμένη;
Είμαι πάρα πολύ καλά. Δεν θέλω να μιλάω τόσο πολύ για τα προσωπικά μου όταν δεν έχουν μια επίσημη υπόσταση...

Δεν το λέω αυτό  για να το ακούσει το αγόρι μου και να με ζητήσει σε γάμο! Πέρα από την πλάκα, πιστεύω ότι δεν πρέπει να αναλωνόμαστε σε λόγια, όταν δεν ξέρουμε πραγματικά τι μπορεί να συμβεί.

Νικολέττα Ράλλη: "Δεν το λέω για να το ακούσει το αγόρι μου και να με ζητήσει σε γάμο"


Σου άρεσε;

Σχολίασε

:ambivalent:
:angry:
:confused:
:content:
:cool:
:crazy:
:cry:
:embarrassed:
:footinmouth:
:frown:
:gasp:
:grin:
:heart:
:hearteyes:
:innocent:
:kiss:
:laughing:
:minifrown:
:minismile:
:moneymouth:
:naughty:
:nerd:
:notamused:
:sarcastic:
:sealed:
:sick:
:slant:
:smile:
:thumbsdown:
:thumbsup:
:wink:
:yuck:
:yum: