Η Μαρία Κωνσταντάκη αποκαλύπτει για την εφηβεία της: «Ήμουν χάλια, πέρασα άχαρη εφηβεία» | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Η Μαρία Κωνσταντάκη αποκαλύπτει για την εφηβεία της: «Ήμουν χάλια, πέρασα άχαρη εφηβεία»

Η Μαρία Κωνσταντάκη αποκαλύπτει για την εφηβεία της: «Ήμουν χάλια, πέρασα άχαρη εφηβεία»Σήμερα της βγαίνει περισσότερο η θηλυκότητα της:
Σε συνέντευξη που παραχώρησε η γνωστή ηθοποιός στο περιοδικό IN Style αποκάλυψε ότι είχε μια άχαρη εφηβεία και η αιτία ήταν η συνάρτηση πολλών πραγμάτων ενώ σήμερα της αρέσει να περιποιείται και να προσέχει την εμφάνιση της αναδεικνύοντας τα δυνατά σημεία του σώματος της.
«Στο γυμνάσιο ήμουν χάλια. Είχα το κλασικό στυλ μαύρο παντελόνι, άσπρη κάλτσα, μυτερό παπούτσι, χαρακτηριστικά της δεκαετίας του '80, τότε που όλοι ήμασταν τρελαμένοι με τον Michael Jackson και τη Madonna. Είχα κόψει, μάλιστα, και τα μαλλιά μου κοντά...
Γενικά πέραsα άχαρη εφηβεία, επειδή μόλις είχα βάλει τα γυαλιά μυωπίας και ήμουν πάρα πολύ αδύνατη», εξομολογείται η Μαρία Κωσνταντάκη και μιλάει για τις τωρινές συνήθειες της :
««Προσέχω το ντύσιμο μου σε καθημερινή βάση, αλλά γενικά ντύνομαι απλά. Τα τελευταία χρόνια, μου αρέσει πάρα πολύ να δείχνω το πόδια μου. 
Μου αρέσει και το ωραίο μπούστο, αλλά έχω αποκτήσει κάποιο συντηρητισμό σχετικά με το ντεκολτέ. Επίσης, έχω εμμονή με τις τσάντες, τα εσώρουχα και τα καλσόν»


Σου άρεσε;

Σχολίασε

:ambivalent:
:angry:
:confused:
:content:
:cool:
:crazy:
:cry:
:embarrassed:
:footinmouth:
:frown:
:gasp:
:grin:
:heart:
:hearteyes:
:innocent:
:kiss:
:laughing:
:minifrown:
:minismile:
:moneymouth:
:naughty:
:nerd:
:notamused:
:sarcastic:
:sealed:
:sick:
:slant:
:smile:
:thumbsdown:
:thumbsup:
:wink:
:yuck:
:yum: