Άννα Βίσση για την τηλεόραση: «Κάποτε μου άρεσε, τώρα δεν μπορώ πια τους συμβιβασμούς» | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Άννα Βίσση για την τηλεόραση: «Κάποτε μου άρεσε, τώρα δεν μπορώ πια τους συμβιβασμούς»

Άννα Βίσση για την τηλεόραση: «Κάποτε μου άρεσε, τώρα δεν μπορώ πια τους συμβιβασμούς»
Η απόλυτη Ελληνίδα σταρ, η Άννα Βίσση, έχει κάνει σχεδόν τα πάντα. Τραγούδι, όπερα, θέατρο.

Και φυσικά, για όσους θυμούνται, κάποτε είχε κάνει και τηλεοπτική εκπομπή, την περίφημη «Με αγάπη Άννα». Ποια είναι όμως η σχέση της με την τηλεόραση; Μιλώντας στο TV Έθνος, η Βίσση αναφέρθηκε και σε αυτό:

«Δεν απαξιώνω τίποτα. Κάποτε μου άρεσε. Και στο σόου που είχα κάνει στο παρελθόν εύρισκα κάποιες χαρές...


Αλλά έχει απαγορευτικούς όρους η τηλεόραση, π.χ. το συγκεκριμένο budget προκειμένου να γίνει μια ωραία παραγωγή. Πρέπει να συμβιβαστείς με πράγματα. 

Δεν μπορώ πια τους συμβιβασμούς. Είμαι τελειομανής. Το έχω από μικρή. Τώρα το βιώνω στο απόγειό του. Έχω πιάσει την παραμικρή δυσκολία, προτού δημιουργηθεί. Βοηθώ με τον καλύτερο τρόπο να ξεπεραστούν τα εμπόδια. 

Δεν μου αρέσουν τα νεύρα, οι φωνές, ειδικά οι βεντετίστικες φωνές στη διαδικασία των προβών. Εδώ είμαστε μια ομάδα. Διαφωνίες υπάρχουν, αλλά μόνο για το καλό. 

Ακούγεται εξιδανικευμένο, το ξέρω. Μπορεί να μοιάζει ως άπιαστο όνειρο. Αλλά είμαι στην ευχάριστη θέση να πω ότι ζω το άπιαστό μου όνειρο».


Σου άρεσε;

Σχολίασε

:ambivalent:
:angry:
:confused:
:content:
:cool:
:crazy:
:cry:
:embarrassed:
:footinmouth:
:frown:
:gasp:
:grin:
:heart:
:hearteyes:
:innocent:
:kiss:
:laughing:
:minifrown:
:minismile:
:moneymouth:
:naughty:
:nerd:
:notamused:
:sarcastic:
:sealed:
:sick:
:slant:
:smile:
:thumbsdown:
:thumbsup:
:wink:
:yuck:
:yum: