Γιατί ο Αλέξανδρος Σταύρου δεν θέλει η κόρη του να τον βλέπει στην τηλεόραση; | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Γιατί ο Αλέξανδρος Σταύρου δεν θέλει η κόρη του να τον βλέπει στην τηλεόραση;

Γιατί ο Αλέξανδρος Σταύρου δεν θέλει η κόρη του να τον βλέπει στην τηλεόραση;Ο ηθοποιός που αναδείχθηκε μέσα από την τηλεόραση δεν είχε στο σπίτι του καν συσκευή!
Μια ιδιαιτέρως ενδιαφέρουσα συνέντευξη παραχώρησε ο Αλέξανδρος Σταύρου στο περιοδικό ΟΚ με αφορμή την καθημερινή σειρά του Mega Δικαίωση στην οποία πρωταγωνιστεί και μεταξύ άλλων αποκάλυψε για ποιο λόγο δεν θέλει η κόρη του να τον βλέπει στην τηλεόραση.
Ρωτάει ο δημοσιογράφος αν η κόρη του τον έχει δει ποτέ στην τηλεόραση και ο ηθοποιός κατηγορηματικά απαντά πως «όχι»...
«Όχι, βέβαια. Δεν θέλω η κόρη μου να βλέπει τηλεόραση. Κι εγώ ο ίδιος επειδή ο πατέρας μου ήταν κατά της τηλεόρασης, μεγάλωσα σε ένα σπίτι, όπου δεν υπήρχε καν συσκευή. Τηλεοραση μπήκε στο σπίτι μας πρώτη φορά όταν πήγαινα στο Γυμνάσιο. 
Θελω η επαφή της κόρης μου με την τηλεόραση να είναι διυλισμένη, για να μπορεί να βλέπει τα πράγματα στις διαστάσεις τους-ούτε μεγαλύτερα, ούτε μικρότερα.
Αν δει εμένα ή τη μητέρα της αυτή τη στιγμή, στην τηλεόραση, δεν νομίζω ότι θα καταλάβει ότι αυτό που κάνουμε είναι απλώς μια δουλειά».




Σου άρεσε;

Σχολίασε

:ambivalent:
:angry:
:confused:
:content:
:cool:
:crazy:
:cry:
:embarrassed:
:footinmouth:
:frown:
:gasp:
:grin:
:heart:
:hearteyes:
:innocent:
:kiss:
:laughing:
:minifrown:
:minismile:
:moneymouth:
:naughty:
:nerd:
:notamused:
:sarcastic:
:sealed:
:sick:
:slant:
:smile:
:thumbsdown:
:thumbsup:
:wink:
:yuck:
:yum: