Κατερίνα Παπουτσάκη: "Ο λόγος της ύπαρξης μου είναι ο γιος μου" | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Κατερίνα Παπουτσάκη: "Ο λόγος της ύπαρξης μου είναι ο γιος μου"

Η Κατερίνα Παπουτσάκη μίλησε στο ΟΚ!

Πόσο έχει αλλάξει η ζωή σου από τότε που γεννήθηκε ο γιος σου Μάξιμος;

Αυτό που ουσιαστικά αλλάζει είναι οι συνθήκες της ζωής σου, όχι εσύ. Οπότε προσαρμόζεσαι στα νέα δεδομένα. Τώρα πια προτεραιότητα μου είναι ο Μάξιμος. 

Ο λόγος της ύπαρξης μου είναι ο γιος μου...


Δεν είναι ούτε τα περιοδικά, ούτε η δημοσιότητα ούτε καν η δουλειά μου, παρόλο που τη λατρεύω. 

Είναι τόσο μεγάλη η αγάπη που του έχω, που ισοπεδώνει όλα τα άλλα.


Σου άρεσε;

Σχολίασε

:ambivalent:
:angry:
:confused:
:content:
:cool:
:crazy:
:cry:
:embarrassed:
:footinmouth:
:frown:
:gasp:
:grin:
:heart:
:hearteyes:
:innocent:
:kiss:
:laughing:
:minifrown:
:minismile:
:moneymouth:
:naughty:
:nerd:
:notamused:
:sarcastic:
:sealed:
:sick:
:slant:
:smile:
:thumbsdown:
:thumbsup:
:wink:
:yuck:
:yum: