Στιγμές αυτοκριτικής από την Σπυροπούλου: Δεν θεωρώ ότι το έχω εξελίξει τόσο | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Στιγμές αυτοκριτικής από την Σπυροπούλου: Δεν θεωρώ ότι το έχω εξελίξει τόσο

Στιγμές αυτοκριτικής από την Σπυροπούλου: Δεν θεωρώ ότι το έχω εξελίξει τόσοΗ Κωνσταντίνα Σπυροπούλου βγάζει την εικόνα μιας γυναίκας που δεν ιδρώνει το αυτί της από την γνώμη του κοινού. 
Την γνώμη του κοινού την γνωρίζετε. 
Άλλωστε μέρος της είστε κι εσείς. Άραγε η ίδια τι άποψη έχει για τον εαυτό της στον ρόλο της παρουσιάστριας; Μέχρι σήμερα ποτέ δεν την είχαμε ακούσει να κρίνει τον εαυτό της. 
Το μόνο που έλεγε ήταν ότι προσπαθεί διαρκώς και σίγουρα έχει περιθώρια βελτίωσης. 
Αυτή τη φορά στη συνέντευξή της στο περιοδικό Hello καθιστά ακόμα πιο σαφές αυτό που αντιλαμβάνεται για την απόδοσή της στο τηλεοπτικό πεδίο.
«Δική μου τακτική είναι να κάνω την καλύτερη προπόνηση όλη την εβδομάδα, καθώς ο αγώνας μου είναι το σαββατοκύριακο...
Πάω και παίζω μπάλα έτσι όπως εγώ ξέρω. Το να κοιτάω έναν άλλο παίκτη και το πώς κάνει τη δική του προπόνηση, δε νομίζω ότι θα με βοηθήσει ν' αποδώσω καλύτερα. 
Δε μ' αρέσει να κάνω μακροπρόθεσμα σχέδια, γιατί δε θέλω να διαψεύδω τον εαυτό μου. Μ' αρέσει το πρωινό πρόγραμμα αυτήν τη στιγμή και δε θεωρώ ότι το έχω εξελίξει πια τόσο πολύ για να μεταπηδήσω σε άλλη ζώνη. 
Μ' αρέσει πολύ η δουλειά που κάνω και την απολαμβάνω με όλη μου την ψυχή».


Σου άρεσε;

Σχολίασε

:ambivalent:
:angry:
:confused:
:content:
:cool:
:crazy:
:cry:
:embarrassed:
:footinmouth:
:frown:
:gasp:
:grin:
:heart:
:hearteyes:
:innocent:
:kiss:
:laughing:
:minifrown:
:minismile:
:moneymouth:
:naughty:
:nerd:
:notamused:
:sarcastic:
:sealed:
:sick:
:slant:
:smile:
:thumbsdown:
:thumbsup:
:wink:
:yuck:
:yum: