Παναγιώτα Βλαντή: Πότε έκανε για πρώτη φορά σεξ; (βίντεο) | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Παναγιώτα Βλαντή: Πότε έκανε για πρώτη φορά σεξ; (βίντεο)

Παναγιώτα Βλαντή: Πότε έκανε για πρώτη φορά σεξ; (βίντεο)Καλεσμένη του Θοδωρή Αθερίδη βρέθηκε η Παναγιώτα Βλαντή στην εκπομπή «Αργά» και μεταξύ άλλων αποκάλυψε σε ποια ηλικία έκανε σεξ γγια πρώτη φορά στη ζωή της.
Η γνωστή ηθοποιός παραδέχτηκε ότι ήταν αρκετά ντροπαλή, ενώ άργησε να κοιμηθεί με αγόρι.
«Δεν ήμουν. Ήμουν το σπασικλάκι, όχι απουσιολόγος γιατί ντρεπόμουν. Ακατέργαστη ήμουν πολύ. Όταν ερωτεύτηκα στο λύκειο, στις τελευταίες τάξεις άρχισα να περιποιούμαι...
Επειδή η αδερφή μου ήταν η ωραία, όλοι ζητούσαν από εκείνη να τα φτιάξουν μαζί της. Εμένα δε με ενδιέφερε γιατί ήμουν αγρίμι, μαζεμένη», είπε η Παναγιώτα Βλαντή.
Για την  πρώτη της σεξουαλική επαφή, τόνισε:  «Μεγάλη, όχι μικρή», με τον Θοδωρή Αθερίδη να την ρωτάει αν ήταν πάνω από 17, 18 ετών κι εκείνη να το επιβεβαιώνει, λέγοντας «Ήμουν πολύ ντροπαλή. 
Πάρα πολύ φοβισμένη. Όταν ήρθε να μου ζητήσει κάποιος στη Β’ Γυμνασίου να τα φτιάξουμε, τρόμαξα κι εξαφανίστηκα».




Σου άρεσε;

Σχολίασε

:ambivalent:
:angry:
:confused:
:content:
:cool:
:crazy:
:cry:
:embarrassed:
:footinmouth:
:frown:
:gasp:
:grin:
:heart:
:hearteyes:
:innocent:
:kiss:
:laughing:
:minifrown:
:minismile:
:moneymouth:
:naughty:
:nerd:
:notamused:
:sarcastic:
:sealed:
:sick:
:slant:
:smile:
:thumbsdown:
:thumbsup:
:wink:
:yuck:
:yum: