Σωτήρης Πολύζος: "Τη θεωρώ ακόμα γυναίκα μου" | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Σωτήρης Πολύζος: "Τη θεωρώ ακόμα γυναίκα μου"

Στην επίσημη πρεμιέρα της παράστασης «Σμύρνη μου αγαπημένη» που πρωταγωνιστεί η Μιμή Ντενίση, βρέθηκε το βράδυ της Τρίτης 2 Δεκεμβρίου ο Σωτήρης Πολύζος.

Ο δημοσιογράφος μιλώντας στις τηλεοπτικές κάμερες, εξομολογήθηκε: «Δεν μπορώ να σκέφτομαι ότι δεν μπορώ να είμαι στο πλευρό της Μιμής και αργότερα σε κάτι της Μαριτίνας!...
Η Μαριτίνα αγαπάει πολύ το τραγούδι, θέλει να ασχοληθεί με αυτό και είναι εξαιρετική λυρική τραγουδίστρια».

Μάλιστα, στη συνέχεια πρόσθεσε πως: «Σήμερα είπα ότι θα φύγω πιο νωρίς από την εκπομπή, γιατί έχει πρεμιέρα η γυναίκα μου. Οπότε καταλαβαίνετε, ότι εξακολουθώ να την αντιμετωπίζω ως σύζυγο και εκείνη το ίδιο».


Σου άρεσε;

Σχολίασε