Γερμανού για Ιωάννου: Εντάξει ρε φίλε πες και μια καλή κουβέντα! | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Γερμανού για Ιωάννου: Εντάξει ρε φίλε πες και μια καλή κουβέντα!

Γερμανού για Ιωάννου: Εντάξει ρε φίλε πες και μια καλή κουβέντα!Η σχέση της Ναταλίας Γερμανού με τον Μάνο Ιωάννου μετράει περισσότερο από ενάμιση χρόνο. Οι δυο τους είναι ερωτευμένοι και παρόλο που συγκατοικούν, φαίνεται πως δεν είναι έτοιμοι να κάνουν το επόμενο βήμα.
Όσο για το αν συμβουλεύεται τον σύντροφό της, η ίδια αποκάλυψε «Ρωτάω τη γνώμη του σε αρκετά πράγματα και, πίστεψε με, είναι αφόρητα αυστηρός, σε σημείο να λες: «Εντάξει, ρε φίλε, πες μια καλή κουβέντα, ακόμα κι αν δεν την πιστεύεις»...
Ο Μάνος, όταν βλέπει μια εκπομπή, μια φωτογράφηση μου ή μια συνέντευξη, θα εστιάσει σε όλα τα στραβά και στα λάθη και αφού τα εξαντλήσει όλα και με έχει αφήσει κουρέλι, θα μου πει: «Παρ’ όλα αυτά, ήσουν πολύ καλή». 
Όμως, εκείνη τη στιγμή, με έχει κάνει τόσο κουρέλι που δεν έχω κουράγιο να το ακούσω. Πέρα από την πλάκα, όμως, προτιμώ να έχω αυτούς τους ανθρώπους στη ζωή μου, παρά κόλακες. 
Χαίρομαι που είναι τόσο αυστηρός», δήλωσε η παρουσιάστρια σε πρόσφατη συνέντευξή της στο ένθετο «Τηλεόραση» της εφημερίδας «Ελεύθερος Τύπος».


Σου άρεσε;

Σχολίασε