Με ποιον έπαιξε ξύλο ο Αντώνης Λουδάρος μετά το τέλος της παράστασης; | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Με ποιον έπαιξε ξύλο ο Αντώνης Λουδάρος μετά το τέλος της παράστασης;

Με ποιον έπαιξε ξύλο ο Αντώνης Λουδάρος μετά το τέλος της παράστασης;Η καλοσυνάτη όψη του και γενικά ο χαρακτήρας του, δεν προιδεάζει κανέναν ότι ο Αντώνης Λουδάρος θα μπορούσε να έχει πλαίξει ξύλο με κάποιον. Κι όμως, το έχει κάνει κι αυτό, και μάλιστα στο θέατρο!

Όπως εξομολογήθηκε ο ίδιος στον Φώτη Σεργουλόπουλο και την Μαρία Μπακοδήμου κατά τη διάρκεια του ΦΜ LIVE, «πλακώθηκε» με χορευτή μιας παράστασης που ενώ έπαιζε τη γριά, ερχόταν αξύριστος.

«Παίζαμε τότε στο "Δυο τρελοί τρελοί παραγωγοί" στο ‘’Αλίκη" με τον Χαϊκάλη, την Καγιά και άλλους, και ήταν κάποιος από τους χορευτές, ο οποίος ερχόταν αξύριστος, ενώ έκανε τη γριά. Του είπα: ‘’Σε παρακαλώ ξυρίσου"...

Μου λέει: ‘’Δεν έχω ξυραφάκια". Δεν μπορείς όταν πληρώνεσαι για μια δουλειά να μην την κάνεις σωστά!», τόνισε ο Αντώνης Λουδάρος και συνέχισε: «Άρχισε να μου λέει: "Δεν κατάλαβα, ποιος είσαι εσύ που θα μου πεις"; Και του είπα: "Δεν είμαι κάποιος, απλώς κάνε τη δουλειά σου σωστά". 

Και είπε σε ένα φίλο μου: "Πες του να έρθει στο τέλος της παράστασης να του πω εγώ έξω"!



Σου άρεσε;

Σχολίασε