Γιώργος Γιαννόπουλος: «Πάντα ήθελα να γίνω ηθοποιός» | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Γιώργος Γιαννόπουλος: «Πάντα ήθελα να γίνω ηθοποιός»

Ο Γιώργος Γιαννόπουλος σε συνέντευξή του εξομολογήθηκε ότι από μικρός ήθελε να γίνει ηθοποιός.

«Πάντα ήθελα να γίνω ηθοποιός και είχα μια ανασφάλεια μήπως "φάω" την απόρριψη. Ήμουν με μια κοπέλα, που είχαμε μια "κατάσταση", κι αυτή ήταν ηθοποιός στο Κρατικό θέατρο Βορείου Ελλάδος. 

Δεν είχαμε δουλειά, κατεβήκαμε στην Αθήνα και ψάχναμε αγγελίες στην εφημερίδα. Είδαμε ότι ζητούνται κομπάρσοι και μου είπε: "Μαναράκι μου, πάμε;".
Ο συχωρεμένος ο Γλυκοφρύδης , ο σκηνοθέτης, μας έβαλε στο μπούγιο να πούμε μια ατάκα. Στην πρόβα με πλησίασε και με ρώτησε αν είμαι ηθοποιός, του είπα: "Όχι", κι εκείνος μου είπε: "Να γίνεις". 

Ήταν ο πρώτος που απεγκλώβισε από πάνω μου τη φοβία και την ανασφάλεια. Ήταν καλοκαίρι και το Σεπτέμβριο έδωσα εξετάσεις στη δραματική σχολή και πέρασα». 

Όσο για το αν έχει κάνει άλλες δουλειές εκτός της υποκριτικής δήλωσε στο περιοδικό «Λοιπόν»: «Πάρα πολλές δουλειές έχω κάνει, μέχρι και σε καράβι έχω ταξιδέψει για δουλειά, ως καμαρότος. 

Οικοδομή, σερβιτόρος, είχα και μπαράκι παλιά... Μην ξεχνάμε και το τραγούδι, που είναι η μεγάλη μου αγάπη, η τρέλα μου».


Σου άρεσε;

Σχολίασε