Η Μαίρη Συνατσάκη για τα δημοσιεύματα μετά το χωρισμό της: "Βγαίνουν κι εκθέτουν! Γιατί;" Διαβάστε τι είπε στην συνέντευξη | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Η Μαίρη Συνατσάκη για τα δημοσιεύματα μετά το χωρισμό της: "Βγαίνουν κι εκθέτουν! Γιατί;" Διαβάστε τι είπε στην συνέντευξη

Η Μαίρη Συνατσάκη για τα δημοσιεύματα μετά το χωρισμό της: "Βγαίνουν κι εκθέτουν! Γιατί;"Για το εάν είναι έτοιμη για την επόμενη σχέση της και για το πόσο την στενοχώρησαν τα δημοσιεύματα με τον χωρισμό της από τον Μύρωνα Στρατή μίλησε η Μαίρη Συνατσάκη στην εφημερίδα «Τhema». 

Είσαι έτοιμη για την επόμενη σχέση; Νομίζω πως προτιμώ να είμαι μόνη μου αυτό το διάστημα- περνάω καλά...
Σε στεναχώρησαν όλα όσα γράφτηκαν για τον χωρισμό σου με τον Μύρωνα Στρατή; Ναι, γιατί γράψανε ανυπόστατα πράγματα. Ότι χωρίσαμε γιατί ήταν να παντρευτούμε αλλά ο Μύρωνας είπε ότι δεν θέλει και η Μαίρη τον χώρισε. 

Ποτέ. Ότι χωρίσαμε γιατί μπήκε ένα τρίτο πρόσωπο στη σχέση μας. Ποτέ. Βγαίνουν και εκθέτουν. Γιατί; Νομίζω πως όλα αυτά τα χρόνια έχω σεβαστεί τη σχέση μου. Σε γενικές γραμμές, όμως, μου έχουν φερθεί με γλυκό τρόπο τα Μέσα. 

fthis.gr


Σου άρεσε;

Σχολίασε