Τα ηχητικά σήματα που εντοπίστηκαν στο νότιο Ινδικό Ωκεανό στις αρχές Απριλίου με υποβρύχιες συσκευές κατά πάσα πιθανότητα δεν προήλθαν από τα μαύρα κουτιά του Βoeing των Μαλαισιανών Αερογραμμών που εξαφανίστηκε υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες στις 8 Μαρτίου, δήλωσε την Πέμπτη στο CNN ο Μάικλ Ντιν στέλεχος του Πολεμικού Ναυτικού των ΗΠΑ που συμμετέχει στην έρευνα...
Σύμφωνα με τον ίδιο, έχει πλέον αποδειχθεί ότι αυτά τα σήματα εστάλησαν από άλλη πηγή , άσχετα με το Βoeing που εξαφανίστηκε λίγο μετά την απογείωσή του από την Κουάλα Λουμπούρ με 239 επιβάτες και πλήρωμα.
Πλέον πιθανότητα η λειτουργία των μπαταριών των μαύρων κουτιών, έχει πάψει και κανένα νέο στοιχείο δεν είναι δυνατόν να περιορίσει την ευρεία περιοχή αναζήτησης.
Σύμφωνα με τον ίδιο, έχει πλέον αποδειχθεί ότι αυτά τα σήματα εστάλησαν από άλλη πηγή , άσχετα με το Βoeing που εξαφανίστηκε λίγο μετά την απογείωσή του από την Κουάλα Λουμπούρ με 239 επιβάτες και πλήρωμα.
Πλέον πιθανότητα η λειτουργία των μπαταριών των μαύρων κουτιών, έχει πάψει και κανένα νέο στοιχείο δεν είναι δυνατόν να περιορίσει την ευρεία περιοχή αναζήτησης.
«Στο εξής μπορούμε να βεβαιώσουμε ότι η περιοχή αυτή δεν είναι το σημείο όπου κατέληξε η πτήση ΜΗ370», δήλωσε σε ανακοίνωσή του και το Κέντρο Συντονισμού διεθνών ερευνών (JACC) για τον εντοπισμό του Μπόινγκ 777, το οποίο θα εδρεύει στο Περθ της Αυστραλίας.
Το κέντρο συντονισμού ( JACC ) που αναζητά το MH370 ανακοίνωσε στις 22 Μαΐου την επανάληψη της έρευνας στα νερά του νοτίου Ινδικού Ωκεανού, εκατοντάδες χιλιόμετρα μακριά από τη δυτική ακτή της Αυστραλίας , με τη βοήθεια ενός αμερικάνικου υποβρύχιου ρομπότ του Bluefin – 2.
Όμως το αυστραλιανό πλοίο που μετέφερε το υποβρύχιο ρομπότ, αναγκάστηκε να εγκαταλείψει την αποστολή αναζήτησης στις 28 Μαΐου παρότι δεν είχε ολοκληρωθεί η έρευνα.
Όμως το αυστραλιανό πλοίο που μετέφερε το υποβρύχιο ρομπότ, αναγκάστηκε να εγκαταλείψει την αποστολή αναζήτησης στις 28 Μαΐου παρότι δεν είχε ολοκληρωθεί η έρευνα.
Η πτήση MH370 των Malaysia Airlines από την Κουάλα Λουμπούρ προς το Πεκίνο εξαφανίστηκε στις 8 Μαρτίου, λίγο μετά την απογείωσή της από την πρωτεύουσα της Μαλαισίας.
Από την ανάλυση των στοιχείων των ραντάρ και των δορυφορικών δεδομένων το πιθανό σημείο της συντριβής του αεροσκάφους στο νότιο Ινδικό Ωκεανό, είναι πάνω από χίλια χιλιόμετρα μακριά από τις δυτικές ακτές της Αυστραλίας.
Από την ανάλυση των στοιχείων των ραντάρ και των δορυφορικών δεδομένων το πιθανό σημείο της συντριβής του αεροσκάφους στο νότιο Ινδικό Ωκεανό, είναι πάνω από χίλια χιλιόμετρα μακριά από τις δυτικές ακτές της Αυστραλίας.
http://www.fimes.gr