Αποκάλυψη: Γνωστός Έλληνας ηθοποιός έχει προφίλ σε site gay γνωριμιών! (ΦΩΤΟ) | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Αποκάλυψη: Γνωστός Έλληνας ηθοποιός έχει προφίλ σε site gay γνωριμιών! (ΦΩΤΟ)

Αποκάλυψη: Γνωστός Έλληνας ηθοποιός έχει προφίλ σε site gay γνωριμιών! (ΦΩΤΟ)Πασίγνωστος κωμικός αποκάλυψε κατά την διάρκεια συνέντευξης του ότι είχε προφίλ σε ιστότοπο όπου γνωρίζονταν ομοφυλόφιλοι και δέχονταν προτάσεις στις οποίες απαντούσε.

Στην εκπομπή ΟΚ@Night του Θέμη Γεωργαντά, εμφανίστηκε ο Λάμπρος Φισφής και έδωσε συνέντευξη στην οποία μίλησε για την ζωή και την καριέρα του. 

Ο ίδιος δεν δίστασε να αποκαλύψει... και άγνωστες πτυχές της καριέρας του και εξομολογήθηκε ότι μία από τις πολλές δουλειές που έκανε ήταν σε ιστότοπο gay γνωριμιών. 

lampros-fisis-570
Ο Λάμπρος Φισφής είπε χαρακτηριστικά: «Μία από τις δουλειές μου ήταν να μεταφράζω στα ελληνικά ένα site gay γνωριμιών. Στο κάθε προφίλ πρέπει να συμπληρώσεις κάποια στοιχεία: ηλικία, μέγεθος, είδος, ανατομία, ενδιαφέροντα. Έπρεπε να φτιάξω και εγώ προφίλ στο συγκεκριμένο site για να μπορώ να μπαίνω και να ελέγχω αν έχω μεταφράσει σωστά. Το προφίλ είχε το πρόσωπό μου, το όνομά μου. Άρα δεχόμουν και προτάσεις. Επειδή δεν είμαι ομοφοφικός, απαντούσα στις προτάσεις».


Σου άρεσε;

Σχολίασε