Με τους μεγαλύτερους μόδιστρους να αρχίζουν να λανσάρουν καλλυντικά προϊόντα όπως ο Tom Ford και ο Marc Jacobs, όλο και περισσότεροι άντρεςφαίνεται ότι αρχίζουν να χρησιμοποιούν καλλυντικά και να φοράνε ακόμα και… make-up...
Και σύμφωνα με μια νέα έρευνα που έγινε σε 1000 άντρες από τις ΗΠΑ και τη Βρετανία, οι άντρες σήμερα φαίνεται ότι έχουν αρχίσει να νιώθουν μεγάλη πίεση και κάνουν τα πάντα για να… ομορφύνουν και να είναι αρεστοί.
To 54% των αντρών, Που συμμετείχαν στην έρευνα με τίτλο «Η κατάσταση του άντρα», χρησιμοποιούν πολύ συχνά προϊόντας για το πρόσωπο, όπως ενυδατικές κρέμες, αλλά και κρέμες ματιών.«Η αρρενωπότητα μπορούσε να οριστεί με σαφήνεια τότε που ‘οι άντρες ήταν άντρες», λέει η Ann Mack, υπεύθυνη των ερευνών.
«Ταόρια ανάμεσα στα δύο φύλα έχουν αρχίσει να χάνονται και οι άντρες φαίνεται ότι σχηματίζουν μια άλλη ιδέα σχετικά με το τι σημαίνει να ανήκει κάποιος στο αρσενικό φύλο», συνέχισε.Σύμφωνα με την έρευνα, το 33% των αντρών χρησιμοποιούν προϊόντα και για τα μαλλιά τους,9% φοράνε make up, 11% χρησιμοποιούν πούδρα και τερακότα και ένα 10% βάζει ακόμα και concealer.Όσον αφορά στις θεραπείες ομορφιάς, το 29% των αντρών κάνει μανικιούρ, το 24% κάνει θεραπείες προσώπου και το 13% κλείνουν ραντεβού για να κάνουν αποτρίχωση στα φρύδια τους.Μάλιστα,η έρευνα αυτή απεικονίζεται και σε χρηματικό επίπεδο: πλέον οι άντρες ξοδεύουν πάνω από $5 δις στα καλλυντικά τους προϊόντα, ποσό που το 1997 ανερχόταν μόλις στα $2.4 δις.Άντρας που συμμετείχε στην έρευνα δήλωσε: «Δε θα έφτανα ποτέ στο σημείο να βάζω μάσκα προσώπου κάθε μέρα, αλλά σίγουρα αγοράζω πολύ περισσότερα καλλυντικά προϊόντα από όσα έπαιρνα παλιά. Θυμάμαι ότι τα καλλυντικά του μπαμπά μου ήταν ένα σαπούνι και ένα άρωμα, ενώ το δικό μου μπάνιο είναι γεμάτο με προϊόντα ομορφιάς».
Και σύμφωνα με μια νέα έρευνα που έγινε σε 1000 άντρες από τις ΗΠΑ και τη Βρετανία, οι άντρες σήμερα φαίνεται ότι έχουν αρχίσει να νιώθουν μεγάλη πίεση και κάνουν τα πάντα για να… ομορφύνουν και να είναι αρεστοί.
To 54% των αντρών, Που συμμετείχαν στην έρευνα με τίτλο «Η κατάσταση του άντρα», χρησιμοποιούν πολύ συχνά προϊόντας για το πρόσωπο, όπως ενυδατικές κρέμες, αλλά και κρέμες ματιών.«Η αρρενωπότητα μπορούσε να οριστεί με σαφήνεια τότε που ‘οι άντρες ήταν άντρες», λέει η Ann Mack, υπεύθυνη των ερευνών.
«Ταόρια ανάμεσα στα δύο φύλα έχουν αρχίσει να χάνονται και οι άντρες φαίνεται ότι σχηματίζουν μια άλλη ιδέα σχετικά με το τι σημαίνει να ανήκει κάποιος στο αρσενικό φύλο», συνέχισε.Σύμφωνα με την έρευνα, το 33% των αντρών χρησιμοποιούν προϊόντα και για τα μαλλιά τους,9% φοράνε make up, 11% χρησιμοποιούν πούδρα και τερακότα και ένα 10% βάζει ακόμα και concealer.Όσον αφορά στις θεραπείες ομορφιάς, το 29% των αντρών κάνει μανικιούρ, το 24% κάνει θεραπείες προσώπου και το 13% κλείνουν ραντεβού για να κάνουν αποτρίχωση στα φρύδια τους.Μάλιστα,η έρευνα αυτή απεικονίζεται και σε χρηματικό επίπεδο: πλέον οι άντρες ξοδεύουν πάνω από $5 δις στα καλλυντικά τους προϊόντα, ποσό που το 1997 ανερχόταν μόλις στα $2.4 δις.Άντρας που συμμετείχε στην έρευνα δήλωσε: «Δε θα έφτανα ποτέ στο σημείο να βάζω μάσκα προσώπου κάθε μέρα, αλλά σίγουρα αγοράζω πολύ περισσότερα καλλυντικά προϊόντα από όσα έπαιρνα παλιά. Θυμάμαι ότι τα καλλυντικά του μπαμπά μου ήταν ένα σαπούνι και ένα άρωμα, ενώ το δικό μου μπάνιο είναι γεμάτο με προϊόντα ομορφιάς».