"Δεν έχω κόμπλεξ, αν ήμουν gay θα το έλεγα" | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

"Δεν έχω κόμπλεξ, αν ήμουν gay θα το έλεγα"

 "Δεν έχω κόμπλεξ, αν ήμουν gay θα το έλεγα""Δεν έχω κόμπλεξ. Αν ήμουν θα το έλεγα. Δεν μου αρέσει να κρύβομαι. Ξαφνικά, για μερικούς, όλοι οι άντρες τραγουδιστές είμαστε gay και όλες οι γυναίκες “εύκολες”. Από τη στιγμή που δεν ισχύει κάτι τέτοιο, δεν υπήρχε και λόγος να βγω να το διαψεύσω. Είμαι υπέρ του στίχου του τραγουδιού μου Ασ΄ τους να λένε".
Στο περιοδικό ΕΓΩ και την Κατερίνα Μπούσιου μιλάει ο Κώστας Μαρτάκης, διαψεύδοντας τις φήμες ότι είναι gay.




"Η προσωπική μου ζωή δεν είναι... αναγνωρίσιμη, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι κρύβομαι. Απλά, προστατεύομαι. Είμαι μόνος μου. Έτυχε να μην με δουν ποτέ. Άλλωστε, οι φωτογράφοι δεν σε κυνηγούν αν δεν το θελήσεις και εσύ ο ίδιος. Έμεινα εγκλωβισμένος σε μια σχέση λόγω ζήλιας, την οποία δεν αντέχω. Κράτησα τη σχέση για 1,5 χρόνο με νύχια και με δόντια, για ένιωθα πολύ".



Σου άρεσε;

Σχολίασε