«Η Μουκαντές θα αλλάξει εντελώς χαρακτήρα» | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

«Η Μουκαντές θα αλλάξει εντελώς χαρακτήρα»

«Η Μουκαντές θα αλλάξει εντελώς χαρακτήρα»Υποδύεται την «κακιά» και «σκληρή» Μουκαντές στο «Fatmagül», που κάνει τα πάντα για να πληγώνει τη Φατμαγκιούλ. Παράλληλα, όμως, είναι κι ένας ρόλος-καρικατούρα και έχει τις μικρές δόσεις χιούμορ. Η Εσρά Ντερματζίογλου μας μίλησε για τη σειρά, το διαζύγιό της, αλλά και την απόφασή της να γίνει ηθοποιός...
στα 36 της…
Ξεκινήσατε την υποκριτική σε αρκετά μεγάλη ηλικία. Πώς έγινε αυτό;
«Ξεκίνησα στα 36 μου να ψάχνω για τη δουλειά και τώρα πια είμαι 41. Αυτή νομίζω ότι είναι η καλύτερη στιγμή. Αν είχα αποφασίσει στα 25-26 μου να κάνω καριέρα, ίσως να με είχε οδηγήσει διαφορετικά. Δεν νομίζω ότι η υποκριτική έχει όριο ηλικίας. Εμένα κανείς δεν με πίστεψε όταν ξεκίνησα, αλλά εγώ προχώρησα να κάνω το όνειρό μου πραγματικότητα».
Είδες δηλαδή την αμφιβολία στα μάτια τους ή σε συμβούλεψαν να μην ξεκινήσεις την υποκριτική;
«Ακόμα και οι πιο κοντινοί μου άνθρωποι με κοίταζαν σαν να ήμουν εξωγήινη. “Σ’ αυτή την ηλικία;”, με ρωτούσαν με απορία. Είχα διαβάσει στο πανεπιστήμιο Ιστορία Τέχνης και έτσι δεν ήταν τελείως άγνωστο για εμένα αυτό. Μου άρεσε αυτό το μάθημα. Μετά την αποφοίτησή μου δούλεψα για λίγο πάνω σ’ αυτό, αλλά το μυαλό μου ήταν στη διασκέδαση».
Εχει ακουστεί ότι ο πρώην σύζυγός σου δεν σου επέτρεψε να γίνεις ηθοποιός.
«Δεν ήθελε να γίνω ηθοποιός, αλλά ενώ ήμασταν παντρεμένοι γράφτηκα στη σχολή. Η μητέρα μου ήταν τελείως αντίθετη σ’ αυτή την απόφαση. Η Τουρκία είναι ένα δύσκολο μέρος για έναν ηθοποιό».


Σου άρεσε;

Σχολίασε