«Αιωρείται κάτι ερωτικό μεταξύ εμένα και της Παπαρήγα», δηλώνει ο Λάκης Παπαδόπουλος video | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

«Αιωρείται κάτι ερωτικό μεταξύ εμένα και της Παπαρήγα», δηλώνει ο Λάκης Παπαδόπουλος video


«Αιωρείται κάτι ερωτικό μεταξύ εμένα και της Παπαρήγα», δηλώνει ο Λάκης Παπαδόπουλος Για τον «δεσμό» του με την Αλέκα Παπαρήγα μίλησε -μεταξύ άλλων- ο Λάκης Παπαδόπουλος στα πλαίσια εμφάνισής του σε τηλεοπτική εκπομπή.
«Η Παπαρήγα είναι μια χαρά κορίτσι. Συμπαθέστατο. Καθαρό παιδί. Είμαι θαυμαστής της. Και, προφανώς, είναι και εκείνη δική μου». Αυτό δήλωσε ο Λάκης Παπαδόπουλος στο...
Βράδυ, σχετικά με την καλοκαιρινή συναυλία του στην οποία παραβρέθηκε η γραμματέας του ΚΚΕ.
Μάλιστα, όταν ο Πέτρος Κωστόπουλος τον ρώτησε πως και ήρθε και αν είχαν κάποια σχέση, ο γνωστός τραγουδοποιός απάντησε χαριτολογώντας «Ναι, είχαμε δεσμό». Προσθέτοντας αμέσως μετά «Αιωρείται ένα ερωτικό μεταξύ μας, δεν ξέρω αν θα καρποφορήσει».
Στα πλαίσια της ίδιας συνέντευξης μίλησε για τα τραγούδια που έχει δώσει σε όλους σχεδόν τους Έλληνες τραγουδιστές και την μουσική του καριέρα που ξεκίνησε στα 22 του όταν βρέθηκε να παίζει σε κρουαζιερόπλοιο στην Καραϊβική.



Σου άρεσε;

Σχολίασε