Δήλωση-φωτιά κορυφαίου παρουσιαστή: «Με πλήγωνε η λύσσα τους να με διώξουν από την τηλεόραση» | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Δήλωση-φωτιά κορυφαίου παρουσιαστή: «Με πλήγωνε η λύσσα τους να με διώξουν από την τηλεόραση»

Δήλωση-φωτιά κορυφαίου παρουσιαστή: «Με πλήγωνε η λύσσα τους να με διώξουν από την τηλεόραση»
Ίσως ο πιο κορυφαίος παρουσιαστής στην ελληνική τηλεόραση, ξεσπά για όσους ήθελαν να τον διώξουν από την τηλεόραση. 
Ο ίδος βρέθηκε καλεσμένος σε εκπομπή και μίλησε για τα χρόνια της καριέρας του και όσους τον στεναχώρησαν...
«Δεν αισθάνομαι κουρασμένος ούτε προσωπικά, ούτε επαγγελματικά.....
Δεν μπορώ να διανοηθώ ότι θα φύγω από τη δουλειά μέσα στα 2- 3 επόμενα χρόνια. Υπάρχει μια λύσσα να με διώξουν. 
Δεν κρύβω ότι στην αρχή με πλήγωνε αυτό γιατί δεν κάνω τίποτα για να φαίνομαι μικρότερος. Είμαι από τους λίγους που δεν βάφουν τα μαλλιά τους, από τους λίγους που λένε την ηλικία τους. 
Πρέπει να συνταξιοδοτηθώ για να φύγω από τη δουλειά μου. Τίποτα δεν μου χαρίστηκε. Το πήρα με πολύ μεγάλο κόπο και 18 ώρες δουλειάς. Υπάρχουν άνθρωποι που με έχουν αδικήσει αλλά και άνθρωποι που έχω αδικήσει κι εγώ με τη σειρά μου. 
Νομίζω πως όσοι συνεργάστηκαν μαζί μου δεν θα ήθελαν να ξανασυνεργαστούν, αλλά ούτε κι εγώ. Θα ήταν ξαναζεσταμένο φαγητό», λέει ο Γιώργος Παπαδάκης.





Σου άρεσε;

Σχολίασε