Η παρουσιάστρια σήμερα το πρωί ή καλύτερα μεσημεράκι ξύπνησε κεφάτη αφού χθες βράδυ διασκέδασε σε γνωστό νυχτερινό κέντρο και είπε με το που άνοιξε το μάτι να τραβήξει και μια φωτογραφία για να καλημερίσει όμορφα τους διαδικτυακούς της φίλους!
Σίγουρα λοιπόν τους της έφτιαξε τη μέρα το Κατερινάκι αφού η πόζα της είναι πολύ παιχνιδιάρα! Η ίδια μάλιστα σχολίασε κάτω από τη φωτογραφία που ανήρτησε στον προσωπικό της λογαριασμό στο twitter: «Κυριακάτικο χουρούρεμα...
Καλημέρα σε όλους παιδιά!!! Να έχετε μια υπέροχη Κυριακή!».