Η αποκάλυψη γνωστής ηθοποιού: «Έχω κάνει πλαστική επέμβαση» | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Η αποκάλυψη γνωστής ηθοποιού: «Έχω κάνει πλαστική επέμβαση»

Η αποκάλυψη γνωστής ηθοποιού: «Έχω κάνει πλαστική επέμβαση»
Σε μια αποκάλυψη που δύσκολα θα έκαναν πολλές γυναίκες έκανε γνωστή ηθοποιός, η οποία έχει παίξει σε πολλές τηλεοπτικές σειρές και παραδέχεται χωρίς δισταγμό ότι έχει κάνει πλαστική επέμβαση. 
Μάλιστα, προσθέτει ότι εκτός από αυτή θα ήθελε να κάνει μία ακόμη....

Ο λόγος για την Ρένια Λουιζίδου, η οποία παραδέχτηκε πως έχει κάνει πλαστική στην κοιλιά της, ενώ δεν δίστασε να ομολογήσει πως το μόνο άλλο σημείο που σκέφτεται να κάνει μια πλαστική επέμβαση είναι το σημείο κάτω από το σαγόνι της. 
Επίσης, η γνωστή ηθοποιός σχολίασε πως, παρ' όλο που μια πλαστική επέμβαση μπορεί να λειτουργήσει θετικά στη ψυχολογία ενός ανθρώπου, έχει δει άτομα μετά από πλαστικές επεμβάσεις που παρέμειναν δυστυχισμένα - γιατί προφανώς δεν ήταν αυτό το βασικό πρόβλημα που αντιμετώπιζαν.
«Βρήκα έναν γιατρό, φίλο του άντρα μου. Τον ξέσκισα στις ερωτήσεις και προχώρησα στην επέμβαση. Βέβαια ο άνθρωπος μου είπε ότι μην περιμένω σε θαύματα.», είπε η Ρένια Λουιζίδου στην τηλεοπτική εκπομπή του ΣΚΑΙ, "Joy".



Σου άρεσε;

Σχολίασε