Η Νϊνα Λοτσάρη πιστεύει ότι έχει απατηθεί "Ευτυχώς δεν έτυχε να το ανακαλύψω, αλλά είμαι σίγουρη ότι έχει συμβεί" | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Η Νϊνα Λοτσάρη πιστεύει ότι έχει απατηθεί "Ευτυχώς δεν έτυχε να το ανακαλύψω, αλλά είμαι σίγουρη ότι έχει συμβεί"

Η Νϊνα Λοτσάρη πιστεύει ότι έχει απατηθεί "Ευτυχώς δεν έτυχε να το ανακαλύψω, αλλά είμαι σίγουρη ότι έχει συμβεί"Η Νϊνα Λοτσάρη σε πρόσφατη συνέντευξή της στο περιοδικό ΟΚ! ήταν άκρως αποκαλυπτική τόσο για την ίδια όσο και για την καλλιτεχνική της πορεία.
Ανάμεσα σε άλλα, αναφέρθηκε στη ζήλια, αλλά και τις σχέσεις που είχε με συντρόφους της. 
Όταν μάλιστα ρωτήθηκε σχετικά με το αν την έχουν απατήσει ποτέ, η Νίνα Λοτσάρη αποκάλυψε:
«Ευτυχώς δεν έτυχε να το ανακαλύψω, αλλά είμαι σίγουρη ότι έχει συμβεί. Αν ο άντρας είναι γυναικάς, και τη Rita Hayworth να έχει δίπλα του, μπορεί να την απατήσει και με την αμπιγιέζ της. Αυτό το πράγμα είναι χούι. Και ο άντρας που το διαθέτει αυτό το χούι, θα το έχει μέχρι να πεθάνει».
Πώς θα αντιδρούσε αν μάθαινε κάτι σχετικό;
«Θα πατούσα απλά τον διακόπτη που είπα πριν. Θα κατέβαζα τον γενικό και μετά θα πατούσα delete και θα τον διέγραφα εντελώς από την ζωή μου», ανέφερε η όμορφη ηθοποιός στο περιοδικό ΟΚ! και τον Γιάννη Πουλόπουλο.


Σου άρεσε;

Σχολίασε

:ambivalent:
:angry:
:confused:
:content:
:cool:
:crazy:
:cry:
:embarrassed:
:footinmouth:
:frown:
:gasp:
:grin:
:heart:
:hearteyes:
:innocent:
:kiss:
:laughing:
:minifrown:
:minismile:
:moneymouth:
:naughty:
:nerd:
:notamused:
:sarcastic:
:sealed:
:sick:
:slant:
:smile:
:thumbsdown:
:thumbsup:
:wink:
:yuck:
:yum: