Τάσος Χαλκιάς: «Έτρωγα τα νύχια μου και έλεγαν ότι έχω σεξουαλική ανεπάρκεια, αλλά υπάρχουν αποδείξεις ότι δεν έχω τέτοιο πρόβλημα» | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Τάσος Χαλκιάς: «Έτρωγα τα νύχια μου και έλεγαν ότι έχω σεξουαλική ανεπάρκεια, αλλά υπάρχουν αποδείξεις ότι δεν έχω τέτοιο πρόβλημα»

Τάσος Χαλκιάς: «Έτρωγα τα νύχια μου και έλεγαν ότι έχω σεξουαλική ανεπάρκεια, αλλά υπάρχουν αποδείξεις ότι δεν έχω τέτοιο πρόβλημα»Καλεσμένος στην εκπομπή «Αργά» του Θοδωρή Αθερίδη ήταν χθες ο Τάσος Χαλκιάς. 
Εκεί μίλησε για τα πάντα και ήταν αφοπλιστικά ειλικρινής.
Ο ηθοποιός αποκάλυψε τον εθισμό που είχε παλιότερα, ότι έτρωγε τα νύχια του, και του έλεγαν ότι αυτό σήμαινε σεξουαλική ανεπάρκεια. 
Αλλά τόνισε ότι αυτό δεν ίσχυε βάση...αποδείξεων. 
Στην ερώτηση του Θοδωρή τι θα ζητούσε από ένα τζίνι, αν το συναντούσε στο δρόμο, ο Χαλκιάς απάντησε «ντρέπομαι που θα το πω, αλλά και στις τρεις ευχές θα ζητούσα λεφτά...
Γιατί με τα λεφτά μπορώ να κάνω τα πάντα.»



Σου άρεσε;

Σχολίασε

:ambivalent:
:angry:
:confused:
:content:
:cool:
:crazy:
:cry:
:embarrassed:
:footinmouth:
:frown:
:gasp:
:grin:
:heart:
:hearteyes:
:innocent:
:kiss:
:laughing:
:minifrown:
:minismile:
:moneymouth:
:naughty:
:nerd:
:notamused:
:sarcastic:
:sealed:
:sick:
:slant:
:smile:
:thumbsdown:
:thumbsup:
:wink:
:yuck:
:yum: